Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@23:49:37 GMT

ابتلای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۴۲۷۸

ابتلای مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به کرونا

رویداد۲۴ «مسعود ثقفی» سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از ابتلای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به کرونا ویروس خبر داد و گفت: متاسفانه باخبر شدیم که آقای «عبدالرضا فولادوند» مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران به کرونا ویروس مبتلا شدند.

وی ادامه داد: نتیجه آزمایش وی مثبت اعلام شده و برای مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران آرزوی سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آیا مدارس بازگشایی می‌شوند؟/ احتمال زوج و فرد شدن حضور در کلاس بعد از اعلام وضعیت سفید منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آموزش و پرورش ویروس کرونا آموزش و پرورش شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد