Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:43:39 GMT

زمین به عروسک‌های دوست‌دار محیط زیست لبخند می‌زند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۵۰۶۰

زمین به عروسک‌های دوست‌دار محیط زیست لبخند می‌زند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه «لبخندِ زمین» در سال جهش تولید با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استودیو عروسک نیلشید برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در بردارنده عروسک‌هایی خواهد بود که از هر جنس و ابعادی به مفهوم «لبخندِ زمین» اشاره داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان، انتخاب مواد و ابعاد در ساخت عروسک‌های «لبخندِ زمین» برای علاقه‌مندان آزاد است.

بر همین اساس، موادی که برای ساخت این عروسک‌ها استفاده می‌شود باید از پارچه، چوب، پاپیه‌ماشه، انواع خمیر مجسمه، گل، گچ و ترکیبی از مواد در دسترس و به‌ویژه طبیعی و دوست‌دار طبیعت باشد.

همچنین عروسک‌ها باید به صورت خلاقانه و ابداعی ساخته شود و عروسک‌های کپی به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

بر اساس این خبر، آثار در ابتدا با ارسال عکس داوری و پس از انتخاب بر اساس ویژگی‌های یاد شده، ارسال می‌شود. علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ فرصت دارند تا عکسِ عروسک‌های خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۹۱۲۴۷۸۷۶۷ ارسال کنند.

نمایشگاه عروسک‌های «لبخندِ زمین» پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار و تاریخ آن نیز در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

یادآوری می‌شود در سال گذشته نیز نشست‌هایی با طراحان عروسک‌های ایرانی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد و در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری بخش ویژه‌ای به عروسک‌های ایرانی اختصاص یافته بود.

کد خبر 4895504 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نظارت بر اسباب بازی عروسک بومی صنایع فرهنگی ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ادبیات گردشگری ادبیات جهان ترجمه شیوع کرونا معماری صنایع فرهنگی رایزنی فرهنگی درگذشت چهره ها خبرگزاری مهر میراث فرهنگی نشر مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری، در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور که به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با صدور مجوز زیست محیطی بهره برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

در این جلسه پس از توضیحات استاندار خراسان شمالی مناطق چهارگانه محیط زیست مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست کشور قرار گرفت.

کد خبر 750195

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • رهاسازی ۵ پرنده در طبیعت تالاب بیشه دالان بروجرد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!