Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید محمد موسوی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان مهر تجربیات و راهکارهای مرکز استان و شهرستان‌ها را در مسیر مقابله با کرونا به کار خواهد گرفت و با اقدامات به موقع تیم بهداشت و درمان در زمینه کنترل بیماری در وضعیت مناسبی قرار داریم.

وی  بر لزوم رفع کمبود تجهیزات بهداشتی و درمانی این شهرستان تأکید کرد و گفت: مهر یک شهرستان صنعتی و محل تلاقی سه استان بویژه منطقه آزاد اقتصادی عسلویه و در مواجهه شدید با بیماری کروناست اما تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان کمتر از میزان انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با ابراز اینکه همدلی مدیران و کارکنان مجموعه بهداشت و درمان در شرایط بحرانی کنونی، فرمانداری و دیگر دستگاه اجرایی را برای حمایت و همگامی بیشتر ترغیب کرده است گفت: بازرسان دانشگاه علو م پزشکی شیراز بازدید میدانی از عملکرد ما داشته اند.

الزام ارائه مستندات مقابله با کرونا در شهرستان‌های فارس

بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از بازدید میدانی از محدوده شیوع کرونا در روستای چاه کبکان شهرستان مُهر با ابلاغ پیام قدردانی معاون بهداشت دانشگاه به مدیران و کارکنان حوزه سلامت و گروه‌های سلامت مردمی، مدیریت و انسجام تیم‌های واکنش سریع شهرستان مهر در اجرای پروتکل‌های مربوط را مطلوب عنوان کردند و گفتند : مستندسازی تمام اقدامات مقابله با ویروس کرونا در شهرستان ها الزامی است.

این کارشناسان در ارزیابی خود، ورود به موقع تیم واکنش سریع، بیماریابی فعال در سه مرحله، انجام قرنطینه خانگی بیماران و افراد در تماس در مرحله اول و دوم و در مرحله سوم قرنطینه تمام روستای درگیر با بیماری، ضدعفونی کلیه معابر روستا و منازل افراد بیمار به صورت روزانه و استقرار تیم بهداشتی-درمانی در مرحله سوم در روستا را از نقاط قوّت برشمردند.

 مشارکت مردم، مسؤولان و نیکوکاران عرصه سلامت، اقدامات کنترلی و غربالگری ۹۹ درصدی کووید-۱۹ در سطح شهرستان مهر از دیگر نقاط قوت عملکرد حوزه سلامت عنوان شد.

این بازرسان همکاری مردم و مسؤولان  محلی با تیم واکنش سریع در امر قرنطینه و ایزولاسیون خانگی را از مباحث نیاز به پیگیری بیشتر عنوان کرده و بر رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع مردمی تأکید کردند.

کارشناسان ارشد واحدهای سلامت محیط و پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرماندار خواستند: با صدور دستور مدیریت فضای مجازی در سطح شهرستان، مسؤولان و مردم را به همسویی با اهداف حوزه سلامت دعوت کندتا اخبار کذب منجر به تضعیف روحیه خادمان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا نشود.

لزوم ابلاغ شیوه‌نامه به شهرستان‌های فارس برای مقابله با کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر خواهان رفع نیازمندی‌های کنونی شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا شد.

سید حسن خلیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط تیم‌های شبکه بهداشت و گروه‌های مردمی پس از مثبت شدن تعدادی از شهروندان در این شهرستان با ارائه لیست امکانات و تجهیزات حفاظت فردی و گروهی مورد نیاز شهرستان به بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پیگیری سرعت بخشیدن به روند اعلام نتایج نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه مرکزی استان از اضطراب مردم می کاهد.

وی با بیان اینکه تاکنون روند گزارش دهی درباره ویروس کرونا از سوی واحد روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر بر اساس انتظارات ستاد مبارزه با کرونا بوده است عنوان کرد: به منظور یکسان‌سازی روند اطلاع رسانی در سطح شهرستان ها، لزوم ابلاغ یک شیوه‌نامه به تمام شهرستان‌های استان فارس بیش از پیش احساس می شود.

شهرستان مُهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس بهداشت و درمان بهداشتی و درمانی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار