Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت ، اظهار داشت: خبر رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی که داده شد، آقای رئیس جمهور از هیئت رئیسه و نمایندگان برای رایی که دادند، تشکر و قدردانی کردند؛ بهرحال در این شرایط سختی که مجلس دارد، جمع شدن این تعداد نماینده از سراسر کشور برای یک امر مهم، سخت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس دفتر رئیس جمهور اضافه کرد: امیدوارم این وزیر جوان که برای پست مدیریت وزارت جهادکشاورزی وارد دولت می‌شود با انرژی خوب و فزاینده بتواند همان راهی را که جناب آقای مهندس حجتی و آقای کشاورز رفتند را با قوت ادامه دهد و امیدواریم که انشالله با کمک همه و کشاورزان عزیزمان بتوانیم همین مسیر خودکفایی در تولیدات را در سال جهش تولید با قوت ادامه دهیم.

واعظی با بیان اینکه یکی از موارد مهم دیگر بحث دولت الکترونیک است، گفت: ما در دولت دنبال این هستیم تا با امکانات بسیار خوبی که وزارت ارتباطات و دستگاه‌های مختلف ایجاد کرده‌اند، در راستای دولت الکترونیک خدمات بیشتری به مردم ارائه شود تا مردم کمتر تردد کنند و در منازل بمانند.

وی تاکید کرد: مطابق گزارشی که وزیر «ارتباطات و فناوری اطلاعات» در جلسه امروز هیئت دولت ارائه کرد، طی دو ماه گذشته خریدهای الکترونیکی مردم زیاد شده است. البته کار بزرگ دیگری هم در وزات آموزش و پرورش ما در حال انجام است مبنی بر اینکه ارتباطات و کلاس‌های مجازی برای دانش آموزان مقاطع مختلف برگزار شده و در حال برگزاری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت کلاس های مجازی دانش آموزان آموزش و پرورش دانش اموزان محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان حوزه ICT کردستان که در پارک علم و فناوری برگزار شد، اظهار کرد: وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان از فعالیت‌های حوزه ارتباطات حمایت می‌کند و باید زیرساخت‌ها و خلاءها بررسی شود تا نیاز استان را بسنجد و بر اساس نیازها کمک کند.

وی افزود: هم مرزی استان کردستان با حضور عراق از مزایای استان است که برای توسعه اقتصاد دیجیتال و خدمات نرم‌افزاری می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سال گذشته در ۱۰ استان کشور فعالیت دیجیتالی ویژه دانش‌آموزان انجام دادیم، افزود: سعی براین است تا امسال در کردستان نیز طرح‌های دیجیتالی با عنوان «ایران دیجیتال» اجرا شود.

عابدی بیان کرد: در شش ماه اول سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تأمین مالی شرکت‌ها پرداخت کردیم.

پیش از این جلسه عابدی از مجتمع نوآوری نور سنندج بازدید کرد و در این بازدید از آموزش ۱۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در حوزه آموزش مهارت‌های دیجیتال خبر داد و گفت: با همکاری وزارت آموزش و پرورش امسال ۳۰۰ هزار دانش‌آموز متوسطه مهارت‌های دیجیتال را آموزش می‌بینند.

کد خبر 6087452

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو