Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین جلسه از سلسله نشست های تخصصی «پاراگراف» با عنوان «تأملی بر نمایشنامه نویسی در تئاتر دانشگاهی» اینبار در قالب پخش زنده اینستاگرام برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، در ادامه برگزاری نشست های تخصصی این مجموعه، چهارمین جلسه برنامه پاراگراف با عنوان «تأملی بر نمایشنامه نویسی در تئاتر دانشگاهی» و به صورت «پرسش و پاسخ» با حضور نویسنده نمایشنامه های ؛آخرین نامه ، قرار ، آقا لیلا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ساعت 23 در صفحه رسمی ایستاگرام مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود..

بر اساس این گزارش، در این نشست آنلاین مهرداد کوروش نیا (نمایشنامه نویس ، فیلمنامه نویس ، کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه) به گفتگو با علاقه مندان و دانشجویان با محوریت چالش ها و فرصت های نمایشنامه نویسی در دوران دانشجویی می پردازد 

گفتنی است مخاطبان و علاقمندان این برنامه گفتگو محور، میتوانند قبل از این نشست سوالات خود را برای صفحه رسمی مرکز تئاتر مولوی به آدرس ذیل ارسال کنند تا در خلال گفتگو مطرح شود.  

 

لینک صفحه رسمی مرکز تئاتر مولوی

https://instagram.com/molavi.theatre?igshid=sv2cgvaxaf5v

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اینستاگرام پخش زنده نمایشنامه نویسی مرکز تئاتر مولوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین دوره جشنواره نمایشنامه خوانی شهرستان سقز با حضور ۱۶ گروه برگزار شد و در این جشنواره گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با کار خوانش نمایشنامه سحوری اثر استاد قطب‌الدین صادقی حضور پیدا کرد و توانست با کسب جوایز رتبه نخست موسیقی و صحنه‌خوانی توسط نوید شفیعی، مقام اول کارگردانی توسط سارو رحیمی و مقام اول بازیگری توسط سهند سوران سقزی، و در مجموع مقام اول گروهی را کسب و به‌عنوان نماینده استان کردستان به جشنواره کشوری مونولوگ راه پیدا کند.

اجرای گروه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به‌عنوان نماینده تمام اجرا‌های صورت گرفته در میراث فرهنگی و موزه شهرستان سقز قرار گرفت.این جشنواره با حضور داوران ملی و استانی همچون آقای افشین خدری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • راه‌اندازی مرکز پرورش ماهیان خاوری در رودخانه قزل اوزن
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • پخش زنده| نشست خبری «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان