Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:22:31 GMT

اولین محموله ماسک پزشکی وزارت صمت وارد آذربایجان غربی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۶۸۷۱

اولین محموله ماسک پزشکی وزارت صمت وارد آذربایجان غربی شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اولین محموله ماسک وزارت صمت، وارد آذربایجان غربی شد، گفت: این محموله بین کادر پزشکی ارومیه و خوی توزیع می‌شود.

غلامرضا بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، سیاست‌های کلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در راستای مبارزه همه جانبه با این ویروس و همراهی کادر درمان کشور در پشتیبانی از حوزه سلامت آحاد جامعه به خصوص سفیدپوشان خط مقدم این مقابله تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت‌های خود از جامعه سلامت و کادر درمانی کشور، تعداد 124 هزار و 550 عدد انواع ماسک N95 و ماسک سه لایه پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی ارومیه اهدا می‌شود.

بابایی اضافه کرد: این تعداد ماسک‌های تخصیص یافته به استان، 33 هزار و 563 عدد ماسک سه لایه و 9 هزار و 684 عدد ماسک N95 تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تأکید کرد: اولین محموله ماسک‌های اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان، تحویل دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه و خوی شد تا در بیمارستان‌های درگیر با کرونا توزیع و مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ماسک آذربایجان غربی صمت آذربایجان غربی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل