Web Analytics Made Easy - Statcounter

بەگزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، خالد جعفری در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که به بررسی و تصمیم گیری در خصوص پروژه‌های قابل انجام در راستای تحقق شعار سال اختصاص داشت اظهار داشت: از آغاز سال تاکنون همکاری همه دستگاه‌ها را برای تحقق جهش تولید شاهد هستیم که بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه برای تحقق عملی شعار سال که از جانب مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده نیازمند حمایت هستیم، افزود: استاندارکردستان به عنوان مقام عالی دولت در استان و دیگر مدیران با همه توان و بصورت جدی پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری ادامه داد: کردستان محدودیت های فراوانی دارد و همزمان نیز جای کار فراوان دارد و مانیز در تلاشیم با عزم وهمت وکار شبانه روزی به جبران عقب ماندگی ها بپردازیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت گردشگری و صنایع دستی در توسعه استان و افزایش درآمد مردم اشاره کرد و گفت: ما استانی هستیم کە پتانسیل های بسیاری برای رشد و صادرات صنایع دستی دارد ولی متاسفانە از این پتانسیل استفادە نشدە است.
وی خاطرنشان کرد: کرمانشاە در سال گذشتە ۳۳ برابر کردستان کلاش صادر کردە در حالیکە استان ما بە عنوان استان سازندە کلاش ثبت شدە است و این مشکلات باید مرتفع و برنامە ریزی های اصولی در رابطە با اصلاح این مشکلات انجام شود.

48

کد خبر 1374389

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام اظهار کرد: مجوز ایجاد پنج کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های نقاشی سفال زیر لعابدار، حصیربافی، زیورآلات سنتی، نقاشی سفال و خراطی چوب برای فعالیت صنعتگران علاقه‌مند به این رشته‌ها در شهرستان آبدانان صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۱ کارگاه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعالیت دارند، عنوان کرد: مجوز تأسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

وی تصریح کرد: صنایع‌دستی جزو مشاغلی است که از مزایای آن می‌توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • سقوط فرش دستباف؛ صادرات به ۴۰ میلیون دلار رسید
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است