Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@22:43:09 GMT

مسجدی از کادر درمانی هلند با نصب آیه قرآن تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۷۷۸۵

مسجدی از کادر درمانی هلند با نصب آیه قرآن تشکر کرد

به گزارش «شیعه نیوز»، مسئولان یک مسجد ترکی در هلند با پوستر آیه ای از قرآن از پرسنل بهداشتی که با شیوع ویروس کرونا مبارزه می کنند، قدردانی کردند.

مسئولان مسجد الرحمان در آمرسفورت هلند وابسته به اتحادیه ترکی پوستری را در خارج از مسجد در آمستردام آویزان کرده و با استفاده از آن از کادر درمانی تشکر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پوستر شامل آیه ای از قرآن مجید بوده و در ایستگاه اتوبوس روبروی بیمارستان آویخته شده است. آیه سوره مائده در این پوستر آمده که می گوید: هر کس جان کسی را نجات دهد گویی جان تمام بشریت را نجات داده است. تشکر کارکنان مراقبت های بهداشتی.

پوستر به زبان انگلیسی و هلندی روبروی بیمارستان مایندر قرار دارد. رمضان یلدز رئیس انجمن مسجد آمرسفورت روز گذشته در این باره به خبرنگاران گفت که می خواهند در این زمانه از پرسنل مراقبت های بهداشتی به خاطر تلاش هایشان تشکر کنند.

وی گفت: آنها برای سلامتی عمومی سخت تلاش می کنند و شب های بی خوابی را سپری می کنند. آنها نیاز به انگیزه دارند و ما می خواستیم با این آیه به آنها انگیزه بدهیم و می خواستیم نشان دهیم که جامعه مسلمانان در اینجا نیز در کنار آنها است.

روز چهارشنبه ، مقامات بهداشت گفتند که تعداد مرگ و میرها در هلند ناشی از ویروس کرونا ۱۳۴ نفر بیشتر شده و به ۱۱۷۳ نفر رسیده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها

پوستر جدید رسانه KHAMENEI.IR بر اساس سروده رهبر انقلاب و با اقتباس از تصویر عبور موشک‌ها و پهپادهای ایرانی از فراز کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در عملیات وعده صادق رونمایی شده است.

دیگر خبرها

  • پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • تصاویر جنجالی بی‌احترامی اردوغان به نخست وزیر هلند
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • اردوغان از دست دادن با مارک روته اجتناب کرد+ فیلم
  • عکسی از پوستر معنادار سایت رهبری خطاب به اسرائیلی‌ها
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!