Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:52:42 GMT

از سرگیری ساخت‌وساز در پروژه‌های عمرانی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۲۸۶۰۶

از سرگیری ساخت‌وساز در پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد اسلامی با بیان اینکه اگر توقفی در اجرای طرح‌های عمرانی ایجاد شود خسارت زیادی متحمل خواهیم شد، گفت: با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های جدید طرح‌های ابلاغی فعال خواهد بود.

اسلامی با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار داشت: وارد مرحله دوم مقابله با ویروس کرونا شده ایم و این مرحله بسیار سخت‌تر از مرحله قبل است و مردم باید به شکل ویژه نکات بهداشتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چند مصوبه در حوزه راه و شهرسازی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است، افزود: در بخش حمل و نقل و زمانی که مسافران قصد سوار شدن به وسایل حمل و نقل مانند قطار، اتوبوس و هواپیما را دارند حتماً باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با ظرفیت کمتری حرکت کنند تا از نقل و انتقال این ویروس جلوگیری شود.

اسلامی تاکید کرد: همچنین قبل از سوارشدن مسافران غربالگری نیز صورت می‌گیرد.

وی در مورد طرح‌های عمرانی نیز گفت: در این زمینه باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و در محیط‌های کار در طرح‌های عمرانی افراد نزدیک هم نیستند و در این زمینه چندان مشکلی نداریم، اما مساله ضدعفونی تجهیزات بسیار اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین رعایت بهداشت فردی در کارگاه‌ها کنترل می‌شود نکته بعدی خوابگاه‌ها و محل غذاخوری است که در شرایطی متفاوت بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی خواهد بود تا آسیبی در این زمینه وارد نشود.

کد خبر 4895814 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی طرح های عمرانی پروژه های عمرانی حمل و نقل ناوگان حمل و نقل عمومی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران تولید نفت ایالات متحده آمریکا قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی گمرک ایران اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت بورس بورس تهران نفت خام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود