Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش برف در نیمه شمالی این استان عملیات راهداری زمستانی در جاده‌های این مناطق از سرگرفته شد.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا خجسته افزود: دیشب عملیات راهداری زمستانی در شهرستان‌های قوچان، چناران، درگز، کلات و مشهد با استفاده از ماشین آلات این اداره انجام شد که بر این اساس بزرگراه های مشهد - چناران و چناران - قوچان و جاده‌های مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی و قوچان - درگز شن و نمک پاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش دمای هوای امشب اشاره کرد و گفت: در جاده‌های برفی شاهد یخبندان خواهیم بود لذا همکاران راهدار برای جلوگیری از یخ زدگی سطوح امشب اقدام به شن و نمک پاشی در جاده‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: هرچند تردد در جاده‌های استان کاهش یافته است اما لازم است رانندگان به دلیل لغزنده بودن جاده سرعت مطمئنه و فاصله طولی کافی را رعایت کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

خجسته افزود: با توجه به خروج سامانه بارشی از استان پیش‌بینی می‌شود فردا بارندگی در جاده‌های استان رخ ندهد هرچند برودت هوا پایدار خواهد بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهداری زمستانی جاده های خراسان رضوی علیرضا خجسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود