Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای استان از تدارک ویژه برنامه‌هایی برای جشن ولادت حضرت امام زمان مهدی (عج) و جشن نیمه شعبان، خبر داد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، محمد منتظرحجت اظهارداشت: معاونت سیما در شب میلاد با سعادت امام زمان (عج)، با ویژه برنامه «نسیم انتظار» از امشب (20 فروردین) به مدت دو شب به‎طور زنده، به تهیه‎کنندگی و کارگردانی ابراهیم امیرخانی، اجرای وحید حسین‌زاده و مهدی خالقی از ساعت 21 لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده‌ای را برای بینندگان فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این برنامه در محیط استودیو و آستان امامزاده عبدالله (ع) و دو نقطه از سطح شهر گرگان با بخش‌های مختلف از جمله کارشناس مذهبی، تواشیح، دعوت از شعرا، ارتباط مستقیم با مرکز قم- جمکران و مشهد مقدس، نمایش طنز با حضور حامد محمدخانی (بی بی سارینا) وهمچنین حضور هنرمندان مختلف اعم از بازیگران، خوانندگان و چهره‌های ورزشی اجرا می‌شود.

اخبار تلویزیون| از پخش زنده سخنرانی رهبر انقلاب تا مجموعه پویانمایی پندآموز کودکانهسروده صدرالحفاظی در آستانه نیمه شعبان/ کنند باغ خضرا به قدوم او چراغانجشن‌های نیمه شعبان در فضای رادیو نوروز/ پخش زنده دعای  فرج از مسجد جمکران

منتظر حجت با اشاره به برنامه‌های معاونت صدای فارسی این مرکز هم بیان داشت: این معاونت به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان، برنامه‌های مختلفی برای مخاطبان خود تدارک دیده است. از جمله ویژه برنامه‌های « خورشید نیمه شب» به تهیه کنندگی مجتبی طالبی و گویندگی حسین عاشور محفلی معنوی همراه با کارشناسان و مداحان اهل بیت (ع) به جهت دعوت برای شب زنده‌داری و احیاء شب نیمه شعبان با بخش‌های گزارش مردمی، مداحی، مسابقه، کارشناس مذهبی با حضورحجت الاسلام اسفندیاری و غیره تدارک دیده شده که از ساعت 22 تا 24 مهمان شنوندگان گلستانی است.

وی خاطرنشان کرد: « نیک شهر قدسی»  دیگر برنامه رادیو گلستان است  که همزمان با روز نیمه شعبان با بخش‌های متنوع لحظاتی شاد و نشاط آوری را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل صداوسیمای استان ادامه داد: این برنامه با پرداختن به موضوعات مهدویت، انتظار و ویژگی‌های منتظران و در بخش‌های گزارش، قطعه‌های شاد موسیقی، ترانه و سرود، تلفن و پیامک‌های مخاطبان، کارشناس و ارتباط مستقیم با مسجد مقدس جمکران به مدت 40 دقیقه از ساعت 9 صبح روز میلاد، روی آنتن می‌رود.

وی گفت: رادیو ترکمنی برون مرزی با ویژه برنامه « سایرایاراولکا» با بخش‌های متنوع و شاد از قبیل اجرای زنده موسیقی و سرود  و تواشیح همراه با هموطنان داخل استان و کشور این عید بزرگ را جشن می‌گیرد.

منتظر حجت همچنین به ویژه برنامه های معاونت خبر اشاره کرد و افزود: معاونت خبر مرکز نیز با اطلاع‌رسانی و پوشش خبری برنامه‌های عید میلاد در کل استان، تولید و پخش 2 گزارش تولیدی و 2 گزارش خبری همراه مخاطبان بخش‌های خبری خواهد بود.

وی گفت: معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت‌ها نیز به استقبال ولادت با سعادت آخرین ذخیره الهی خواهد رفت. ویژه برنامه‌های ولادت حضرت ولی‌عصر (عج) با رویکرد اطلاع‌رسانی و تفریحی و سرگرمی، با رویکرد تبیینی و معرفتی مباحث مهدویت و انتظار و وظایف منتظران به بارگزاری برنامه‌های مختلفی از واحدهای صدا، سیما و خبر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویژه برنامه نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات در نشستی با مدیران و معاونان منطقه ویژه اقتصادی پیام و نمایندگان شرکت‌های مرکز داده مستقر در منطقه افزود: برنامه‌های منطقه پیام، جزء اولویت‌های وزارت ارتباطات قرار دارد و یکی از این موارد، ایجاد مراکز داده در منطقه پیام بعنوان یک قطب است چرا که استعداد لازم را بدلیل همجواری با تهران و همچنین زیرساخت‌های موجود در منطقه دارد. 

علی اصغر انصاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام خبر داد و گفت: طرح ابردولت توسط سازمان فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری دولت و مشارکت بخش خصوصی در مناطقی از جمله تهران اجرا می‌شود و علاوه بر آن قصد داریم که این طرح را در قطب مرکز داده پیام نیز پیاده سازی کنیم.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، عملکرد این مجموعه را فراتر از تکالیف تعیین شده دانست و همچنین موضوع برق را یکی از مهمترین مطالبات سرمایه گذاران مراکز داده برشمرد .

اکبر قنبرپور، مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام ، با اشاره به فعال شدن ظرفیت ۲ نیروگاه در این منطقه گفت: با فعال شدن نیروگاه ها، این امکان فراهم شده است که به صورت مستقیم به متقاضیان برق واگذار شود.

معاون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از منطقه ویژه اقتصادی پیام بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت احداث مراکز داده را در این منطقه بررسی کرد .

 

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان