Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام داداش زاده، گفت: مراسم بزرگداشت نیمه شعبان توسط ۳۰۰ مسجد در استان از طریق فضای مجازی به صورت همزمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام «محمد داداش زاده» در گفتگویی در خصوص آئین‌های بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز ولادت امام عصر (عج) اظهارکرد: امشب ساعت ۲۰ تا ۲۱ مراسم بزرگداشت نیمه شعبان در مسجد اداره کل و ۳۰۰ مسجد محوری استان برگزار می‌شود و این آئین به صورت همزمان از صفحه رسمی اداره کل تبلیغات اسلامی در اینیستاگرام پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این مراسم شامل مولود خوانی، سخنرانی در خصوص نیمه شعبان و نیز قرائت دعای فرج است افزود: تمام علاقمندان می‌توانند این برنامه را به صورت پخش زنده از صفحه رسمی این اداره کل در فضای مجازی مشاهده کنند.

 

حجت الاسلام داداش زاده ادامه داد: همچنین همزمان با روز نیمه شعبان خودروهایی مجهز به بلندگو در تمامی شهرها و محلات استان اقدام به پخش مولودی با مضامین ولادت امام عصر (عج) در خیابان‌ها می‌کنند.

 

وی  شیوع ویروس کرونا را از مهمترین دلایل برگزاری آئین‌های بزرگداشت نیمه شعبان به صورت فضای مجازی اعلام کرد و گفت: در این روزهایی که مردم شرایط سختی را طی می‌کنند برگزاری آئین‌های دینی فرصت معنوی مناسب و ارزشمندی برای راز و نیاز با خالق هستی و نزدیکی هرچه بهتر و بیشتر به معبود و کسب برکات الهی است.

 

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به این موضوع که انتظار فقط در زبان و با گفتار محقق نمی‌شود افزود: عملی شدن انتظار فرج این است که به تمام دستورات قرآن، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) جامه عمل بپوشانیم. باید تلاش کرد نسیم روح بخش مهدویت را هر چه بیشتر بر وجود انسان‌ها رهنمون کنیم چراکه در احادیث متعددی به ظهور منجی و اهمیت انتظار و فرج حضرت ولی عصر (عج) اشاره شده است، بخصوص در این برهه حساس که دشمنان هجمه وسیعی را علیه اسلام همچنین باورها و اعتقادات راستین ما آغاز کرده‌اند باید فلسفه غیبت را برای مردم بیان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین با تبریک غاز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) که مصادف با سالروز ولادت منجی عالم بشریت است گفت: اقدامات سربازان گمنام در تأمین و تداوم امنیت کشور مثال زدنی است و باید قدردان این امنیت باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی جشن نیمه شعبان بزرگداشت نیمه شعبان حجت الاسلام داداش زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند