Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در نشست کمیته سلامت (شرایط اضطراری سطح ۳)  گفت: امیدوارم امسال نیز همانند سال‌های پیش و چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو بودیم، با مدیریت خوب بتوانیم به‌نحو مطلوب و به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

وی افزود: ارائه گزارش بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) بار دیگر به ما نشان داد که کار گروهی، هماهنگی و همدلی کارکنان و مدیران در این شرایط می‌تواند در بهبود این وضع مؤثر باشد؛ در آن حد که در خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در هر شرایطی، باز هم بحث تاب‌آوری همچنان زنده است، تصریح کرد: برای سرپا ماندن در هر شرایطی، باید آگاهانه و هوشیارانه به سمت مدل‌ها و روش‌های حل آن چالش پیش رویم، در این صورت می‌توانیم به خوبی از سرمایه‌های انسانی خود که زیرساخت‌های اصلی سازمان هستند، حمایت کنیم.

تربتی در پایان با تشکر از همه واحد‌هایی که در این زمینه به‌نحو مطلوب همکاری کرده‌اند، اظهار کرد: اکنون ما به تدوین الگوی تاب‌آوری تولید با رویکرد شیوع ویروس کرونا، حتی در بازه زمانی بلندمدت نیاز داریم تا با شناخت کافی و بررسی‌های لازم بتوانیم بخش تولید را همچنان فعال نگاه داریم.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال گاز کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامپور کارشناس هواشناسی استان افزود: امروز به تدریج شاهد کاهش ناپایداری هوا بوده و از فردا تا سه شنبه آینده جو پایداری  همراه با افزایش دما در استان پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد با افزایش پایداری هوا درمدت یاد شده بیشینه دما در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۰ درجه افزایش خواهد یافت.

غلامپور گفت: بیشترین بارندگی ها در میاندرود با ۱۲۰ و سوخته سرای سوادکوه ۷۰ میلی‌متر گزارش شد.

وی تاکید کرد: دریا امروز مواج و برای فعالیت های دریایی نامناسب است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





 

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • آسمان مازندران امروز ابری و باران پراکنده
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز