Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانیان گفت: با شناسایی ۱۵ بیمار مبتلا به بیماری «کرونا»در جهرم شمار مبتلایان به این بیماری به عدد ۱۱۷ رسید.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، «محمد رحمانیان» گفت: امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین)، از ۲۴ نمونه ارسال شده، ۱۵ بیمار جدید شناسایی و تعداد مبتلایان ثبت شده در جهرم به ۱۱۷ نفر رسید. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه بیماران شامل ۹ خانم و ۶ آقا هستند، افزود: از این ۱۵ بیمار، ۶ بیمار اهل شهرستان خفر و بقیه جهرمی بوده که همگی در حال دریافت درمان های مورد نیاز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سن بیماران جدید مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان جهرم، خانم ها ۱۹، ۲۵، ۲۸، ۴۱، ۴۵، ۵۲، ۵۳، ۵۴ و ۸۳ ساله و آقایان ۹، ۲۲، ۲۴، ۲۷، ۳۲ و ۵۳ ساله بوده است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه ۶ بیمار خفری مبتلا به کووید ۱۹ در فرآیند بیمار یابی شناسایی شده و دیگر بیماران با علائم مراجعه کرده اند، بیان کرد: متاسفانه شهروندان هشدارها را جدی نگرفته و بیماری کرونا ویروس را ساده می گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه این نکته بارها گفته شده که حفظ فاصله فیزیکی و رعایت اصول بهداشتی اولین گام در پیشگیری از این بیماری خطرناک است، تاکید کرد: ممکن است هر کس ناقل بی علامت باشد و این مهم خطر ساز و باعث انتقال سریع بیماری از فرد به فرد دیگر شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه این ویروس ماندگاری بالایی بر سطوح، محیط های بسته و حتی آزاد در صورت وجود فرد ناقل دارد، خاطرنشان کرد: خواهشمندیم هشدار ها و توصیه ها را جدی بگیرید؛ از دور همی های خانوادگی بپرهیزید. تا آنجا که می توانید برای خرید ضروری از خانه خارج شوید. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: بدون همکاری یکدیگر نمی توانیم زنجیره انتقال این بیماری را بشکنیم. 

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا ۱۵ بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم