Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه (س)، هم‌زمان با آغاز بحران شیوع ویروس کرونا، آستان مقدس اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در دستور کار خود قرار داده و در این مسیر با مسئولان وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور به ویژه شهر مقدس قم همراه بوده است.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بعد از بسته شدن درب‌های حرم‌های مطهر کشور، در مهمانسرای خود تهیه غذاهای تبرکی برای بیماران، نیروهای بیمارستان‌ها و سایر کادر درمانی و بهداشتی استان را دنبال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۱۹ فرودین‌ماه نیز با مشارکت یکی از خیرین، آبمیوه طبیعی توسط خادمان حرم مطهر در مهمانسرای آستان مقدس با رعایت نکات بهداشتی تهیه و در کنار غذای تبرکی میان بیماران و جهادگران سلامت توزیع می‌شود.

خادمان آستان مقدس روز چهارشنبه با استفاده از ۵۰۰ کیلو هویج هزار و ۴۰۰ بطری آبمیوه طبیعی را تهیه کرده و در روزهای آینده از میوه‌های سیب و پرتقال نیز برای تهیه آبمیوه استفاده خواهند کرد.

تهیه آبمیوه‌های طبیعی تا زمانی که مهمانسرای آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) برای بیماران و جهادگران سلامت پخت داشته باشد ادامه خواهد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اهل بیت بیمارستان حرم مطهر قم وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال گذشته ۸۲ هزار و ۵۲۴ بیمار خارجی در مشهد ویزیت کرده‌ایم که بابت آنها حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته‌ایم.

داوود خوش‌شکن افزود: بیشترین بیماران را بیمارستان‌های رضوی، چشم‌بینا، امام رضا (ع)، خاتم و قائم ویزیت کرده‌اند. بیماری‌های ارتوپدی و تروما، زنان و زایمان، بیماری‌های چشمی، بیماری‌های قبلی، اورلوژی و جراحی‌های عمومی به ترتیب مورد اولویت گردشگران سلامت در مشهد بوده است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: البته در مشهد بیماران افغانستانی زیادی داریم که مدرک تبعیت کشور را ندارند، از همین رو این بیماران را گردشگر سلامت محسوب می‌کنیم. به همین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی و تروما بالا است. البته تعرفه‌ای که از این نوع بیماران دریافت می‌کنیم، تعرفه گردشگری است.

خوش‌شکن افزود: در سال گذشته از ۹۵ ملیت در مشهد بیمار داشتیم که نسبت به سال ۱۴۰۱ پیشرفت بیشتری داشته است. بیشترین بیماران ما از کشور‌های افغانستان، عراق، ترکمنستان، بحرین، تاجیسکتان، کویت و عربستان سعودی بوده است. رشد بیماران ترکمنستان بسیار چشمگیر بوده است.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جذب گردشگران سلامت در کشور گفت: مشهد رتبه نخست جذب بیماران خارجی در کشور را دارد. پس از مشهد شهر‌های قم، کرمان، اصفهان و شیراز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

 

دیگر خبرها

  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند