Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@14:45:48 GMT

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال صنعت نفت درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۴۸۶۷

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال صنعت نفت درگذشت

دروازه‌بان سال‌های پس از جنگ تحمیلی طلایی‌پوشان آبادان به علت سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان، سید کریم موسوی دروازه‌بان سال‌های پس از جنگ تحمیلی طلایی‌پوشان آبادان به دلیل سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مرحوم موسوی که از اواخر دهه ۶۰ تا اواسط دهه ۷۰ سنگربان صنعت نفت آبادان بود و برای هواداران این باشگاه خاطرات شیرینی را ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه صنعت نفت آبادان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره مرحوم سید کریم موسوی، این ضایعه ناگوار را به خانواده ایشان و عموم هواداران تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم طلب مغفرت می‌نماید.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: سکته قلبی صنعت نفت آبادان سید کریم موسوی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!

حسین پورحمیدی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت.

طرفداری | حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور، در یک شب پرفراز و نشیب، ابتدا با عملکرد ضعیف خود در برابر ذوب‌آهن و نساجی، مورد انتقادات شدید هواداران قرار گرفت و اشک‌های او در رختکن گواه عمق این بحران بود.

اما در ضربات پنالتی بازی با ذوب‌آهن، ورق به طور کامل برگشت و پورحمیدی با نمایشی درخشان، دو پنالتی را مهار کرد و نقش کلیدی در صعود تراکتور به مرحله بعد ایفا کرد.

این عملکرد رستگاری‌گونه، بار دیگر اعتماد هواداران را به پورحمیدی جلب کرد و اشک‌های او این بار به اشک‌های شادی تبدیل شد.

پورحمیدی که پیش از این به عنوان یک پنالتی‌گیر قهار شناخته نمی‌شد، در این دیدار گویی طلسم‌شکنی کرد و با واکنش‌های تماشایی خود، دروازه تراکتور را نجات داد. مهار دو پنالتی و برخورد یک پنالتی دیگر به تیرک دروازه، شاهکار او در این بازی بود.

عملکرد درخشان پورحمیدی در ضربات پنالتی، نه‌تنها تراکتور را از حذف نجات داد، بلکه او را به عنوان یک قهرمان در نزد هواداران تبدیل کرد.

شعارهای تمجیدآمیز هواداران در پایان بازی، نشان‌دهنده این بود که پورحمیدی بار دیگر اعتماد آنها را به دست آورده است.

حالا نوبت پورحمیدی است که از این فرصت دوباره به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با تداوم عملکردهای درخشان خود، جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور تثبیت کند.

این کابوس و رستگاری در یک شب، می‌تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای پورحمیدی باشد و او را به دروازه‌بانی تبدیل کند که در لحظات حساس، یار و یاور تیمش باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی