Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: محمدکاظم انبارلویی با بیان اینکه کرونا نظامات جدیدی را بر حوزه اقتصاد، سیاست و فرهنگ جهانی تحمیل و جامعه جهانی را با یک پدیده کاملا متفاوت روبرو کرده است، اظهار کرد: در این شرایط نوع و کیفیت حکمرانی در غلبه بر این ویروس، معیار سنجش کارآمدی دولت‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی مثل دزدی محموله‌های بهداشتی و پزشکی نشان داد که حتی کشور‌های G۸ یا ۲۰ در مواقع بحرانی در برابر هم قرار می‌گیرند؛ زیرا هنوز ساختار‌ها مناسبی برای مقابله با ویروس کرونا ایجاد نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین همگرایی دولت‌ها و ملت‌ها بیشتر شده است، اما آمریکا همچنان بر طبل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران می‌کوبد و با اقداماتی مثل دزدی محموله بهداشتی از هم پیمانان خود از جمله آلمان، ماهیت اقدامات ضدبشری خود را نشان می‌دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه فضای پساکرونا متفاوت از فضای پیش از شیوع این بیماری است، خاطرنشان کرد: میزان تاب آوری دولت‌ها و ملت‌ها مورد مطالعه پزشکان، جامعه شناسان و روان شناسان قرار گرفته است. به هر حال جامعه جهانی با یک دشمن مشترک روبرو شده است که به یک میزان به همه مردم جهان آسیب می‌رساند و جامعه جهانی در برابر پدیده مرگ به صورت عریان شدن قرار گرفته است. این ویروس تغییراتی در رفتار انسان‌ها بوجود آورده و نوع ارتباطات آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

انبارلویی در پایان افزود: مردم جهان اکنون بیش از هر زمان دیگر در برابر حقیقت انسان، هستی، مرگ و قیامت قرار گرفته و به خداوند و معنویت نزدیک شده‌اند. این فضا تاثیر شگرفی در روابط فرهنگی مردم جهان گذاشته و آن‌ها را به هم نزدیک کرده است، البته به نظر می‌رسد در این بین آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی هنوز متنبه نشده‌اند. آن‌ها باید بدانند فضای پساکرونایی کاملا متفاوت از فضای پیش از این بیماری است.

منبع: فردا

کلیدواژه: انبارلویی آمریکا اقدامات ضدبشری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه

رژیم صهیونیستی به دلیل ماهیت اشغالگرانه خود همواره با چالش‌های جدی مواجه بوده است. اکنون جبهه‌های جنوبی سرزمین‌های اشغالی درگیر جنگ غزه، جبهه‌های شمالی درگیر منازعه با حزب الله لبنان، و جبهه‌های شرقی در کرانه باختری مشغول سرکوب فلسطینیان در کرانه باختری است. با این حال، ارتش این رژیم بر حسب نیاز برای انجام عملیات اقدام به جابه جایی نیرو‌های خود می‌کند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) ۲ تیپ رزمی را از مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برای انجام عملیات به نوار غزه فراخواند. 

براساس بیانیه منتشر شده از سوی ارتش، تیپ دوم ذخیره لشکر ۱۴۶ و تیپ ۶۷۹ لشکر ۲۱۰ از مرز‌های لبنان به غزه منتقل خواهند شد و در این باریکه مستقر می‌شوند. 

هر تیپ پیاده ارتش رژیم صهیونیستی به طور متعارف از ۲ تا ۵ هزار نیروی نظامی تشکیل شده است. 

در این بیانیه از ماهیت عملیات احتمالی این ۲ تیپ در غزه جزئیاتی ارائه نشده است، اما این انتقال پس از آن صورت می‌گیرد که مقامات صهیونیست تهدید به اجرایی کردن حمله زمینی به رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه کرده اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره فلسطینی در این باریکه مستقر هستند. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی استقرار ۴ گردان حماس در رفح بوده و تاکید دارد برای پیروزی قطعی در جنگ عملیات زمینی در رفح ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم