Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با توجه به شیوع بیماری کرونا ودستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی پارک های سطح شهر در همدان تعطیل است.

او با بیان اینکه همه وسائل بازی و عمومی در سطح پارک ها جمع آوری شده و یا در حال انجام است، بیان کرد: وسائل قابل جمع آوری برداشته و سایر وسائل پلمب و مسدود سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت:  محدود وسائل بازی کودکان  بسته و برخی برخی نیز جمع آوری شده  است.

علی ضمیربا اشاره به همکاری وهمراهی مردم  در این زمینه ، گفت: متاسفانه عده با عدم رعایت نکات ایمنی و توصیه های یهداتشی با مردم ومجموعه شهرداری همراهی لازم را ندارند.

او در ادامه تاکید کرد: همشهریان از هر گونه ورود  و تجمع در پارک‌ها جدا خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه مبلمان شهری و پارک ها ضد عفوتی به صورت مداوم  و مستمر ضدعفونی می شود، بیان کرد:در ضدعفونی معابر تاکید اصلی  بر مبلمان وتاسیسات شهری است.

علی ضمیر با بیان اینکه این وسائل بیشترین ارتباط را در سطح شهر با مردم را دارد، گفت: معابر و مبلمان وتاسیسات شهری روزی سه بار توسط ۵ اکیپ شهرداری ضد عفونی می شود.

او با اشاره به لزوم مقابله و کنترل کرونا ویروس بیان کرد:به منظور پیشگیری از شیوع کروناویروس از تمامی شهروندان باتوجه  به توصیه‌های کارشناسان و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی، از تردد‌های غیر ضروری خودداری کرده و در منازل خود مانده و در سطح پارک تردد نکنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان مهمترین عامل در جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک رعایت نکات بهداشتی فردی و عدم تردد در فضا‌های عمومی عنوان کرد: با  کمک خدو هکاری مردم کرونا ویروس را شکست خواهی داد.

انتهای پیام/د.ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی معاون خدمات شهری شهرداری همدان جمع آوری پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست