Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:34:24 GMT

هفت واحد صنفی متخلف در ایرانشهر شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۷۱۱۴

هفت واحد صنفی متخلف در ایرانشهر شناسایی شد

خلیل نوذری سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: بازرسان این سازمان به منظور کنترل قیمت و نظارت بر کیفیت اجناس در بازار، از خواربارفروشی‌های خیابان ابوذر و فارابی، میوه و تره بارفروشی‌های خیابان شهید مالکی تقاطع خیابان طالقانی ایرانشهر بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طی این بازرسی‌ها چهار فقره پرونده خوار و بار و برنج فروشی و سه پرونده میوه فروشی در خصوص تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع شدند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر گفت: همچنین یک فقره پرونده کوره آجرپزی بنا به شکایت مردمی در مورد گرانفروشی به ارزش ۱۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی از شهروندان خواست که شکایات و گزارشات خود را نسبت به گرانفروشی و ارائه خدمات نامناسب را به سامانه۱۲۴ اداره صمت ایرانشهر جهت پیگیری اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد