Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) برای دفاع از انقلاب گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) از سرمایه‌های کشور هستند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره اطلاعات استان گیلان با وی، روز نیمه شعبان را به سربازان گمنام امام عصر(عج) و تمام مسلمانان تبریک گفت و اظهار داشت: امام زمان(عج) رابط میان انسان و حق‌تعالی است و به وجود نورانی و مقدس ایشان عرض سلام و درود داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نظر و کمک اولیای الهی و همچنین مجاهدت جوانان پاک و غیور این سرزمین به پیروزی رسیده است گفت: این انقلاب نتیجه تلاش‌های امام(ره) بود و زمینه‌ساز ظهور منجی موعود امام زمان(عج) نیز است.

امام جمعه رشت با اشاره به فتنه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و تلاش مستکبران جهت نابودی این انقلاب تصریح کرد: یکی از دلایل غیبت امام عصر(عج) وجود دشمنانی است که در طول تاریخ علیه ایشان توطئه و فتنه‌انگیزی کردند.

‌گزارش|تلاش‌های مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای حفظ منافع ‌ملیشدائد آخرالزمان در جهت بیداری بشر و توجه به امام زمان(عج) استبدرالسماء: دوست دارم امام زمان (عج) را به نگارخانه کوچکم دعوت کنم

آیت‌الله فلاحتی اراده و مشیت الهی را بر ماندگاری و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انسان‌های پاک، قوی، مؤمن، بااراده و سخت‌کوش با مجاهدت‌های شبانه‌روزی خود از انقلاب اسلامی ایران در برابر تمام توطئه‌ها دفاع می‌کنند.

وی به نقش مؤثر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات در تداوم پیروزی‌های انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: مأموران وزارت اطلاعات به‌عنوان سربازان گمنام امام عصر(عج) با تلاش و مجاهدت‌های بی‌دریغ خود از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

امام جمعه رشت اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون آنکه مردم آنها را بشناسند برای حفظ انقلاب و حفظ جان مردم و برای کسب رضایت الهی در راه امام حسین(ع) جهاد می‌کنند و قطعاً این عزیزان با دعای ائمه(ع) به اهداف خود می‌رسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در تعریف سرباز گمنام امام زمان(عج) گفت: سرباز گمنان کسی است که بدون چشمداشت به تشویق شدن و بدون آنکه بخواهد کسی متوجه تلاش‌های او شود به وظایف خود عمل می‌کند و سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ای از سربازان گمنام این دوره است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه باری‌تعالی انسان‌های گمنام را در بین مردم پرآوازه و سربلند خواهد کرد عنوان داشت: سرمایه انسانی بنیادین یعنی کسانی که برای رضای خدا به جامعه خدمت کند و سردار سلیمانی و سربازان گمنام امام عصر(عج) در این دسته قرار دارند. 

انتهای پیام/613/ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سربازان گمنام امام زمان عج نماینده ولی فقیه انقلاب اسلامی استان گیلان امام عصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)