Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اورژانس ساوه، «احمد علی امینی» روز پنجشنبه افزود: در ساعت هشت  و نیم صبح امروز خبر مسمومیت اعضای یک خانواده در شهر مأمونیه به مرکز پیام ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی گفت: پس از اطلاع از این حادثه، ۲ کد عملیاتی از پایگاههای اورژانس ۱۱۵ مرکز مامونیه و زاویه به محل اعزام شدند.

امینی اظهار داشت: سه نفر از اعضای این خانواده ساعاتی قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند و یکی از مصدومین که علائم حیاتی داشت پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی از سوی تکنسین های اورژانس، به مرکز درمانی امام رضا (ع) شهرستان زرندیه انتقال داده شد اما با وجود تلاش کادر درمانی، او هم تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامونیه مرکز شهرستان زرندیه در ۵۰ کیلومتری شمال ساوه قرار دارد.

برچسب‌ها زرندیه استان مرکزی گازگرفتگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زرندیه استان مرکزی گازگرفتگی زرندیه استان مرکزی گازگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد