Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه گفت: شناخت امام زمان(ع) اساس است واگر اساس ایجاد شود به دنبال آن محبت می آید و پس از محبت توجه و یاد حضرت مهدی(عج) بیشتر می شود و ارتباط روحی و قلبی نیز از ملاقات مهم تر است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

آیت‌الله علی نظری‌منفرد در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم‌ اظهار داشت: روز نیمه شعبان یکی از روزهای بزرگ است، ماه شعبان ماه پیامبر(ص) است و ادعیه‌ای که در این ماه وارد شده و مناجات  شاهد بر این امر است که این ماه بسیار باعظمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در این بحران کرونا و بلای عالم گیر، امام زمان(عج) را واسطه قرار داده و از نرجس خاتون بخواهند که این بلای منحوس را از همه بشریت و مسلمانان و خصوصات شیعیان امیرالمونین(عج) برطرف کند، کرونا به ما نشان داد که انسان باید نسبت به مبدا هستی توجه بیشتری داشته باشد.

شدائد آخرالزمان در جهت بیداری بشر و توجه به امام زمان(عج) استمولودی‌خوانی محمود کریمی در مدح امام زمان(عج)ماجرای نمایان شدن چهره نورانی امام زمان(ع) برای مردم/ حیله جعفر کذاب چگونه خنثی شد؟

استاد حوزه علمیه بیان کرد:  شناخت امام زمان(ع) اساس است واگر اساس ایجاد شود به دنبال آن محبت می آید و پس از محبت توجه و یاد حضرت مهدی(عج) بیشتر می شود و ارتباط روحی و قلبی نیز از ملاقات مهم‌تر است.

آیت الله نظری منفرد عنوان کرد: انسان در موضوع امامت همانند مسائل اعتقادی نظیر شناخت خدا و پیامبر(ص) و معاد باید اصول را مورد تاکید قرار دهد چون با سرنوشت انسان گره خورده ‌و باید به باور برسیم.

وی با اشاره به حدیثی از رسول خدا تصریح کرد: "من مات و لم یعرف امام زمانه مات میتة جاهلیة" هرکس بمیرد در حالی که امام زمان(عج) خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلیت مرده است که این کنایه از مرگ بدون اسلام است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دعا در حق حضرت حجت بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله به برکت دعای جامعه اسلامی و توجه به وجود مقدس امام زمان(عج) ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۷۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیروهای به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کارها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهرها با شهرداران است و راهبرد کلان آن‌ها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شوراها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبودها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است