Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی «درخواست ظهور» به مناسبت نیمه شعبان، گفت: این مسابقه در رشته های شعر و قطعات ادبی خطاب به حضرت ولی عصر (عج) به صورت مجازی برگزار می شود.

«جهانگیر زارعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به اینکه با هدف پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا جشن های میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان (عج) در مساجد برگزار نمی شود، تصمیم گرفته شد که برنامه های غیرحضوری و در فضای مجازی تدارک دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان خرامه از برگزاری مسابقه ادبی «درخواست ظهور» به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و افزود: این مسابقه در رشته های شعر و قطعات ادبی خطاب به حضرت ولی عصر (عج) به صورت مجازی برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در مسابقه متن ادبی یا شعر مبنی بر درخواست ظهور حضرت امام مهدی (عج) را تهیه و به شماره مجازی 09171127164 ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به 2 نفر از شرکت کنندگان که بهترین اثر را ارسال کرده باشند، کمک هزینه سفر به زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) اهدا می شود.

 

زارعی همچنین گفت: با توجه به شرایط نیمه شعبان امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت بهداشت امکان پخت نذری و توزیع شیرینی و شربت وجود ندارد و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان، نذورات مردمی توسط هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» خرامه جمع آوری و در قالب ارزاق بین نیازمندان تقسیم می شود.
 

 

 

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https:/b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع بسته ارزاق توزیع سبد ارزاق بسته های ارزاق خرامه ویروس کرونا جشن های نیمه شعبان جشن نیمه شعبان نیمه شعبان ظهور امام زمان عج امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد امام زمان کرونا کانون های مساجد فارس شیراز درخواست ظهور نیمه شعبان آدرس https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش دو دونده کیش در مسابقه دوی نیمه ماراتن ترکیه
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ؛ ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌ مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • اجتماع باشکوه ۶ هزار نفری امام زمانی‌ها در اسلامشهر
  • صداوسیما در مسابقه ۹۰ دقیقه‌ای ۹۵ تبلیغ پخش کرد!
  • ثبت ۱۸۰ درخواست برای حضور خادمان رضوی در یزد
  • میدان ولی‌عصر(عج)، رنگ و بوی روز دختر گرفت
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود