Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان پزشکی جمعیت هلال احمر خوزستان با مشارکت اداره اوقاف، اظهار داشت: راه اندازی چنین مراکزی در این شرایط دشوار و اینکه هر کسی به نوبه خود ورود کرده تا باری از دوش کشور بردارد تا به کمک هم بر این بیماری فائق آییم تجلی وحدت عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: انسان با دیدن این شرایط و مشاهده مشارکت و کمک اقشار مختلف جامعه در این حوزه حس نشاط و امیدواری پیدا می کند.

شریعتی تصریح کرد: به گفته مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هم اکنون تعداد ۱۰ کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانی از سوی این نهاد در سطح استان راه اندازی شده است و جا دارد از همه دستگاه های فعال در این زمینه از جمله هلال احمر، اوقاف و همچنین صدا و سیما و رسانه ها که مردم را تشویق به کار خیر میکنند سپاسگذاری نمایم.

استاندار خوزستان یادآور شد: خوشبختانه شرایط استان پایدار است، اما در صورت یک بی احتیاطی یا خطا ثبات فعلی خواهد شکست؛ انشاالله همه ما مراقبت می کنیم که کوتاهی نشود و کار تا غلبه بر این اپیدمی با موفقیت تداوم یابد و روند کشور هر چه زودتر به وضعیت نرمال برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۸۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار