Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:38:01 GMT

ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران مشکوک به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۳۹۹۵۷

ملی‌پوش المپیکی کاراته ایران مشکوک به کرونا

دکتر لشکری افزود: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم. در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از ایشان گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشترتست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

لشکری افزود: از همسر آقای گنج زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد چرا که یکی از بستگان ایشان مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از آقای گنج زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست ها مشخص شود.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش افزود: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت از ایشان است. از طرفی با توجه به اینکه گنج زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده های کم بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

256 251

کد خبر 1374869

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کاراته ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب‌دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ‌پوشان برای این بازی است.

به گزارش ورزش سه، سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین‌بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سیدمجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899719

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید