Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اهدای لوازم خانگی به مردم سیل زده زهکلوت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) بیان داشت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان روزهای اول وقوع سیل در جنوب استان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی استان به کمک مردم سیل زده آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تشکیل قرارگاه خدمات دهی جبهه انقلاب اسلامی و با هدف جهت دهی به خدمات در جنوب استان هر کجا که لازم بود حضور پیدا کردیم و با همه توانمندی و ظرفیت‌ها در اختیار مردم بودیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تشکیل این قرارگاه از هدر رفتن توان مجموعه نظام انقلاب اسلامی جلوگیری شد که در این راستا با همکاری سایر دستگاه‌ها شاهد اقدامات شایسته‌ای در این منطقه بودیم.

معروفی تصریح کرد: پس از جاری شدن سیل در منطقه زهکلوت خسارات زیادی به منازل مسکونی و لوازم خانگی مردم وارد شد ضمن اینکه بخشی از وسایل خانگی به تعمیرات نیاز داشتند که تکنسین‌هایی برای تعمیر این وسایل به منطقه اعزام کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۰ دستگاه یخچال در این منطقه توسط تکنسین‌های ما تعمیر شده ضمن اینکه کار تعمیرات همچنان ادامه دارد.

معروفی یادآور شد: مجموعه سپاه ضمن هماهنگی با ستاد اجرایی فرمان امام ره برای افرادی که در این سیلاب دام خود را از دست داده بودند چند رأس دام خریداری و به آنها اهدا کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: پس از سیل اخیر خسارات وارده به منازل و لوازم خانگی مردم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت کار شناسایی وسایلی که بیشتر مورد نیاز منطقه بود در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به مناسبت میلاد با سعادت مهدی موعود (عج) تعدادی از لوازم مورد نیاز مردم صبور و نجیب جنوب استان اهدا خواهد شد که سعی کردیم با تدابیر اتخاذ شده بی عدالتی صورت نگیرد.

معروفی بیان داشت: ۲۰۰ دستگاه یخچال، ۵۰۰ تخته فرش، ۲۰۰ دستگاه گاز طرح فر، ۱۰۰۰ سری قابلمه هفت پارچه، ۲۰۰ دستگاه پنکه بین مردم سیل زده منطقه زهکلوت توزیع شد همچنین تا پایان هفته ۳۰۰ تنور محلی به این منطقه ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: طی سه روز گذشته و با هماهنگی انجام شده با مجموعه امام رضایی‌ها ۲۰۰ عدد روفرشی، ۶۲۰ عدد موکت و ۵ یخچال به همراه تعدادی پتو در بین مردم سیل زده جنوب توزیع شد.

عروقی اظهار کرد: ارزش اقلام توزیع شده امروز و سه روز گذشته جمعاً حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است ضمن اینکه به ازای لوازمی همچون گاز و یخچال هر خانواده لوازم خراب را تحویل می‌گیریم تا تعمیر کنیم و در صورت نیاز به جای دیگر تحویل دهیم.

وی گفت: اقدامات انجام شده در منطقه جنوب کرمان که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته هدیه مقام معظم رهبری بوده ضمن اینکه ما در مجموعه سپاه چیزی به نام «خودمان» نداریم و همه اقدامات هدیه مقام معظم رهبری به مردم است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیل فرش مقام معظم رهبری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی مردم سیل زده لوازم خانگی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

مرتضی سپهوند بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند. این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰۰ نفر لرستانی از اقشار مختلف مردم اردیبهشت ماه به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان نور امسال است.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. سال گذشته، ۱۷ هزار نفر از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب