Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک نیمه شعبان گفت: میلاد خجسته مهدی موعود (عج) منشأ خیر و برکت برای تمام بشریت، ملت ایران، استان لرستان و مردم پلدختر است.

وی به یکمین سالروز انتصاب خود به عنوان امام جمعه معمولان، اشاره کرد و افزود: طی این مدت که در خدمت مردم معمولان بوده‌ام یکی از مواردی که بارها در خطبه‌ها و مناسبت‌های مختلف و با حضور وزرای دولت در منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفته تاکید بر بازسازی آسیب‌ها در حوزه زیرساخت‌هایی مانند کشاورزی و پل‌های ارتباطی شهر معمولان بوده که بارها آن را تقاضا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه معمولان با بیان اینکه برخی پل‌های ارتباطی روستاهای شهر معمولان در جریان سیل تخریب و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است، یادآور شد: مردم سیل زده معمولان مشکلات جدی در زمینه زیر ساخت دارند و با گذشت یک سال از سیل هنوز این زیرساخت‌ها از استحکام کافی برخوردار نشده‌اند و نیاز به توجه مسئولان دارند.

حجت الاسلام رضایی به مشکلات کشاورزان سیل زده معمولان اشاره کرد و افزود: تسهیلات در این زمینه به صورت قطره چکانی تزریق می‌شود که در شرایط راکد بودن مشاغل با توجه به مقابله با ویروس کرونا، مسئولان باید نسبت به این امر با در نظر گرفتن معیشت مردم جدیت مضاعف داشته باشند.

وی تصریح کرد: بحران شیوع ویروس کرونا نیز به کمک خداوند به خوبی پشت سر گذاشته می‌شود و مردم معمولان مردمی نجیب و شریف و پای نظام و ولایت هستند اما این به معنی آن نیست که مطالبات آنها در زمینه زیر ساخت‌ها و ایجاد اشتغال در منطقه فراموش شود.

امام جمعه معمولان به مشکلات حوزه بهداشت و سلامت شهر معمولان اشاره کرد و یادآور شد: این شهر با هشت هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان و حتی فضای سازی مناسب محوطه شبکه ندارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: از این رو انتظار می‌رود مسئولان در زمینه رفع مشکلات بهداشتی و درمانی نیز به این شهر عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایجاد اشتغال بهداشتی و درمانی سیل کشاورزی ملت ایران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند