Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون دلجویی شامگاه پنجشنبه در اولین جلسه پایش و بررسی دلایل انحراف شاخص‌ها و شرح برنامه‌ها و اقدامات اصلاحی سال ۹۹ که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: باید تهدیدات شرایط موجود را که به علت شیوع گسترده ویروس کرونا رخ داده با کار و کوشش بیشتر به فرصتی برای خدمت، تبدیل کنیم.

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: به منظور رعایت بهداشت عمومی و در راستای دولت الکترونیک و در جهت استفاده از امکانات فناوری برای رفاه حال مردم و بهره‌گیری از مزایای آن برای شرکت و با الگوگیری از بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در انجام امور اداری به صورت الکترونیکی با استفاده از فضای مجازی و با توجه به وجود همکاران متخصص درحوزه‌های فناوری، لازم است مطالعات لازم به منظور انجام تمام و یا بخشی از فرآیندهای موجود به صورت الکترونیکی و کاهش نیاز به حضور متقاضی و مشترک برای اخذ خدمات انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلجویی خاطرنشان کرد: مدیران حوزه‌ها فعالیت‌هایی که قابلیت دورکاری دارند را شناسایی کرده و پیشنهادهای خود را با لحاظ موارد امنیت اطلاعات در برابر هک و نفوذ به صورت شفاف به معاونت منطقه ارایه نمایند تا پس از بررسی‌های تخصصی، موارد لازم احصا و در مواقع مورد نیاز عملیاتی شود.

در ادامه این جلسه، روسای ادارات ستادی مخابرات منطقه زنجان به ارائه گزارش در حوزه‌های تلفن ثابت، سیار و دیتا ارائه دادند که از جمله آن‌ها کامل کردن اطلاعات شناسه شاهکار مشترکان تلفن ثابت، افزایش مشترکان  WLLو افزایش دایری ADSL و VDSL  ، تعیین تکلیف صورت‌وضعیت قطعی قراردادهای طرح‌های اختصاصی، دایری FTTH ، تعیین تکلیف مانده متقاضیان در شهرستان‌ها، برگزاری جلسات کاهش میزان لاوصولی، ارائه تحلیل از دلایل بالا بودن زمان رفع و همچنین پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و شاخص DNS بود.

هم‌اکنون ۴۲۸ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه در استان زنجان وجود دارد که حدود ۳۲۱ هزار مورد از آن‌ها فعال است.

همچنین حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار خط تلفن همراه در این استان فعال است که حدود ۲۵۵ هزار، دائمی و حدود یک میلیون و ۶۰ هزار نیز خط اعتباری است و ضریب نفوذ تلفن همراه در زنجان ۱۲۵ درصد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن دولت الکترونیک شماره تلفن فناوری مخابرات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

آزاد حکمت، امروز دوشنبه 17 اردیبهشت در گفت‌وگو با رسانه های استان با عنوان این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس‌های مخابراتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اظهار کرد: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در خصوص ثبت‌نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت، پروژه‌های ایجاد و توسعه زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶۰۵ هزار و ۱۳۶ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۵۲۵ هزار و ۶۶ شماره آن در نقاط شهری و روستایی واگذار شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، با اشاره به آمار مشتریان فعال تلفن ثابت در استان بیان کرد: میزان ضریب نفوذ این شاخص در استان می‌تواند بیانگر سطح کیفی خدمات قابل ارائه این سرویس به مشتریان باشد.

حکمت ادامه داد: با ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در استان، شرایط بهره‌مندی مشتریان ساکن در یک هزار و ۶۰۱ روستای استان از ارتباطی پایدار و با کیفیت فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص‌های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی‌های قابل توجهی تدوین و برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعا با حرکت در این مسیر شاهد ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از گذشته خواهیم بود.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجاییکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می‌رود اضافه کرد: اینترنت خانگی ADSL ،VDSL و FTTH از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت‌های آن را فراهم آورده است.

حکمت یادآور شد: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه‌های لازم، پروژه‌های قابل توجهی در استان برای سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد