Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی شهردار چمران گفت: پیشرفت شهر چمران نیازمند مشارکت همه اقشار است و سرمایه‌های فکری را برای توسعه شهر به کارگیری خواهیم کرد

او افزود: بهره‌گیری از ایده‌ها و اندیشه‌های همه اقشار اعم از متخصصان حوزه‌های مختلف، هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌تواند کمک شایان توجهی به برون‌رفت از مشکلات موجود و پیشرفت شهر کند.

بهرامی بیان داشت: بدون شک مشورت گرفتن از صاحبان فکر و اندیشه می‌تواند در همه امور راهگشا باشد و شهرداری چمران با آغوش باز پذیرای همه قشر‌ها و کسانی است که می‌توانند در این مسیر یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

شهردار چمران برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف را از اولویت‌های خود برشمرد و عنوان کرد: بدون تردید با عبور از شرایط کنونی و پس از غلبه بر کرونا و عادی شدن وضعیت، این سلسله نشست‌ها برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: هم‌اکنون نیز تا زمان عادی شدن شرایط از طریق فضای مجازی و دیگر راه‌های ارتباطی با کمال میل و علاقه پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات همه اقشار و شهروندان فهیم شهر چمران هستیم.

او گفت: مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر چمران باز و گشوده است و پیمودن این مسیر نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان و همه اقشار و صاحب‌نظران و صاحبان فکر و اندیشه است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خدمات شهری مدیریت شهری شهر چمران همه اقشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به عدم وجود دوربرگردان‌های غیرهمسطح در طول مسیر ۱۱ کیلومتری بزرگراه شهید چمران (حدفاصل پل پارک وی تا تونل توحید)، از تلاش برای احداث ۲ دوربرگردان غیرهمسطح در این بزرگراه خبر داد و گفت: در حالی که احداث دوربرگردان جنوب به جنوب بزرگراه شهید چمران از سال گذشته آغاز شده، تلاش برای اجرای دوربرگردان شمال به شمال نیز از فروردین‌ماه امسال وارد مرحله اجرایی شده است.

صداقتی در تشریح مشخصات فنی پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث یک دستگاه پل دوربرگردان به طول ۹۰ متر (۲۹۰ متر با احتساب شیب راهه) و عرض متوسط ۶ متر است. ضمن اینکه اصلاحات هندسی معبر به طول ۱۵۰ متر و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی از سایر بخش‌های این پروژه به شمار می‌آید.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، کاهش ۷.۵ کیلومتری پیمایش‌های اضافی در مسیر بزرگراه شهید چمران، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت را از مهمترین تأثیرات اجرای پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران خواند و ابراز امیدواری کرد عملیات احداث این پروژه راهگشای عمرانی تا پایان سال به سرانجام برسد.

کد خبر 6097943 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است