Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:30:41 GMT

۵۷۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی سپاه الغدیر در یزد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۵۶۹۴

۵۷۰۰ بسته کمک معیشتی از سوی سپاه الغدیر در یزد توزیع شد

فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که توزیع بسته‌های معیشتی تا نیمه ماه مبارک رمضان در استان یزد ادامه دارد، گفت: از ابتدای همه‌گیر‌شدن ویروس کرونا تاکنون ۵۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند در یزد توزیع شده است. ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی در جریان بازدید از فرآیند بسته‌بندی و توزیع بسته‌های کمک معیشتی، اظهار داشت: در ادامه خدمات قرارگاه پدافند زیستی سپاه الغدیر یزد برای مقابله با شیوع کرونا در استان، همزمان با فرا رسیدن جشن نیمه شعبان جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت ابوذر و خیرین این منطقه 500 بسته کمک معیشتی هر کدام به ارزش 380 هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده‌هایی که بعد از همه‌گیرشدن ویروس کرونا، در جریان قرنطینه خانگی و تعطیلی بازار دچار مشکل شدند، جامعه هدف سپاه الغدیر برای اهدا کمک‌های معیشتی هستند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر در ادامه با بیان این‌که در مجموع سپاه الغدیر تاکنون 5700 بسته کمک معیشتی به ارزش کلی 35 میلیارد و 500 میلیون ریال در حوزه معیشتی بین جامعه هدف توزیع کرده است، گفت: خدمات قرار پدافند زیستی سپاه تا ریشه کن کردن کامل این ویروی منحوس ادامه دارد.

پورشمسی تهیه و توزیع 19 هزار بسته بهداشتی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط سپاه الغدیر به مردم استان یزد دانست و تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قرار پدافند زیستی سپاه در استان یزد تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

گزارش تسنیم| توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان کردستان در نیمه شعبان+فیلم8000 هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق کمتربرخوردار گلستان توزیع شدتوزیع بسته‌های مهدوی توسط سپاه در مازندران/ اهدای بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب پذیر‌‌2000 بسته‌ معیشتی در مناطق محروم استان تهران توزیع شد+تصاویر‌

انتهای پیام/781/ ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسته های معیشتی توزیع بسته سپاه الغدیر کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان