Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@02:37:12 GMT

حرکت خانوادگی از ناامیدی به امیدواری

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۴۶۷۷۴

حرکت خانوادگی از ناامیدی به امیدواری

به تماشای «خانواده فوری» بنشینید و از داستان خانوادگی آن لذت ببرید.

گروه فرهنگی ایران آنلاین: نوشتن درباره یک فیلم ساده و خانوادگی معمولا سخت‌تر از نوشتن درباره فیلم‌های پیچیده است. فیلم‌هایی که درام داستانی در آنها به روزمره شبیه‌تر هستند، معمولا برای جذب مخاطب تلاش می‌کنند تا اتفاق‌هایی گل‌درشت نسازند و در انتها هدفشان اینست که به چند سوال ساده پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی‌ها درباره «خانواده فوری» هم صدق می‌کنند، شخصیت‌های اصلی داستان در تلاشند تا به چند سوال ساده پاسخ دهند و تعریفشان از خانواده را تغییر دهند. برای این زوج جوان، دیگر خانواده مفهمومی دونفره ندارد و آنها دو خواهر را به همراه برادرشان به فرزندی قبول می‌کنند. آنها دیگر یک خانواده دو نفره نیستند، آنها برای شکل دادن به یک خانواده پنج نفره مجبورند زندگی‌شان را تغییر دهند. به این ترتیب است که «خانواده فوری» شما را به دنبال خود می‌کشاند.

این فیلم در فیلیمو دوبله شده است و می‌توانید این داستان را که کمی کمتر از دو ساعت طول می‌کشد به همراه خانواده ببینید و از ماجراهای آنها لذت ببرید. شاید در این روزهای قرنطینه، شما هم بتوانید به قواعد و قوانین خانوادگی‌تان نگاهی دوباره بیندازید و نیازهای این خانواده پنج نفره، توجه شما را به نیازهای اطرافیانتان جلب کند. نیازهایی که گاهی خودشان را با بدقلقی طرف مقابل نشان می‌دهد، یا در انسانی دیگر شبیه دیوانگی است. ماجراهای این خانواده را ببینید و به صحبت کردن درباره این نیازها و خواسته‌های فردی ادامه دهید.

این فیلم را شان آندرس در سال 2018 کارگردانی کرده و محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی، خانوادگی است. بازی مارک والبرگ و رز بیرن در فیلم شما را به دنبال خود می‌کشاند و هر سه بچه هم شما را با خود همراه می‌کنند، علاوه بر اینکه خنده هم از روی لبانتان برداشته نمی‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی

بازدید 11 مصطفی میرسلیم درباره صادق خلخالی مدعی شد: »من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قبیل کارها زیاده‌روی هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.» اظهارات تکان دهنده میرسلیم را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • استقبال از «گارفیلد» در اولین هفته فروش/ یک فیلم خانوادگی
  • فیلم| حرکت جالب دانشجویان آمریکایی با پرچم اسرائیل
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن