Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا میقانی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به کوهستانی بودن مهدیشهر، هم چنین بارش‌های شدید باران، مه‌آلودگی و هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها و کاهش دما و نیز احتمال خطر ریزش کوه در محورهای کوهستانی این شهرستان، توصیه می‌شود مردم از سفر غیرضروری به منطقه خودداری کنند.

وی بیان کرد: محورهای کوهستانی فولادمحله و چاشم- خطیرکوه در اثر بارش باران لغزنده است و با کوچکترین بی احتیاطی رانندگان امکان وقوع حادثه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدیشهر ادامه داد: جاده‌های شهرستان با وجود بارش باران و گاهی برف و مه‌آلودگی مسدود نیست.

وی تاکید کرد: اهالی و ساکنان مناطق چاشم و فولادمحله نیز با توجه به عادی نبودن شرایط جوی و خطر ریزش کوه و آبگرفتگی از تردد غیرضروری جلوگیری کنند.

میقانی با اشاره به هشدارهای هواشناسی، تاکید کرد: کشاورزان و باغبانان مهدیشهر به منظور جلوگیری از سرمازدگی سردرختی‌ها هشدارها را جدی گرفته و باتوجه به روند کاهشی دما به ویژه به هنگام شب، تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بارش باران هواشناسی کوهستانی مهدیشهر غیرضروری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره از بارش‌های پراکنده در استان خبر داد و افزود: بیشترین بارش ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.
وی از عشایر و کوهنوردان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود