Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مستعفی بارسلونا در ادعایی جنجالی عنوان کرد که از صندوق باشگاه دزدی شده است.

به گزارش خبرگزاری، امروز(جمعه) 6 عضو هیئت مدیره باشگاه بارسلونا به دلیل اختلاف با بارتامئو، رئیس باشگاه بارسلونا از سمتشان استعفا دادند.

امیلی روسود، نائب رئیس بارسلونا یکی از افراد مستعفی بود. این مسئول بلند پایه کاتالانی بعد از استعفا ادعای جنجالی سرقت از صندوق باشگاه را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسود در مصاحبه با رادیو «RAC1» کاتالونیا گفت: به نظرم فردی از صندوق باشگاه بارسلونا دزدی کرده است. مبلغ یک میلیون یورو به شرکت (I3 Ventures) از صندوق باشگاه پرداخت شده درحالی ارزش کار آن 100 هزار یورو بود.

وی افزود: بدون شک یک فرد یکی از مسئول هیئت مدیره است البته نمی توان نام کسی را بگویم و او را متهم کنم. اقدام به پرداخت یک میلیون یورو به این شرکت به معنای اختلاس است. ما به بارتامئو گفتیم کاهش دستمزدها نمی تواند این کمبود را جبران کند اما به توصیه ما بی توجهی شد.

مدیریت باشگاه بارسلونا در دوران بارتامئو دچار بحران شده و اگر یک هیئت مدیره دیگر استعفا بدهد بنا به قانون حکم مدیریت بارتامئو لغو می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا سرقت استعفا کاتالونیا باشگاه بارسلونا صندوق باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۴۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک