Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله نیک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به ضرورت نهادینه کردن و آشنایی آحاد جامعه با ماهیت و کارکرد پدافند غیرعامل اظهار کرد: با در نظر گرفتن ضرورت پدافندغیرعامل، جوامع علمی و دانشگاهی بر اساس رسالت ذاتی خود وارد عرصه عمل می‌شوند، لذا با این احساس وظیفه و دغدغه موجود، وجود پتانسیل، توان علمی، متخصصان حاذق در حوزه‌های علمی و تایید سازمان پدافند غیرعامل و با اهتمام دانشگاه آزاد واحد تهران شمال این واحد دانشگاهی به عنوان قطب علمی پدافند غیرعامل در دانشگاه ازاد اسلامی انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این ظرفیت‌های علمی این واحد دانشگاهی، ضرورت داشت تا به صورت کاربردی و مهارتی به آموزش افراد پرداخته شود و در همین راستا مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل که ارتباط، همراهی و همکاری تنگاتنگ و تخصصی لازم را با سازمان پدافند داشته و از مشاوره آن به نحو احسنت بهره می‌برد در یکی از ساختمان‌های دانشگاه واقع در میدان هروی که مشتمل بر ۸ واحد مستقل است، ایجاد شود.

مدیر مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل بیان کرد: این مدرسه عالی با هدف ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف و مخاطبان خود که مدیران،معاونین و کارشناسان سازمان‌های اجرایی دولتی و غیردولتی و دانشجویان حوزه‌های مختلف که ضرورت دارد تا با این مبحث آشنا شوند، فعالیت خود را آغاز کرده و آموزش‌های لازم مهارتی و تخصصی را بر اساس سرفصل و استانداردهای سازمان پدافند ارائه می‌کند.

نیک‌پور پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل عنوان کرد: این مدرسه در مدت زمان کوتاهی که راه‌اندازی شده توانسته دوره آموزشی کارآمد و موفقی را به صورت حضوری و مجازی(همزمان) ویژه معاونان، مدیران کل و مدیران وزارت ارشاد با همکاری سازمان پدافند در کل کشور برگزار کند.

وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم به جهت آموزش دانشجویان واحدهای پزشکی نیز صورت پذیرفته است. از اهداف دیگر و مهم این مدرسه عالی، تربیت مربیان متخصص در این حوزه بوده که در گام نخست از اساتید و اعضای هیئت علمی علاقمند واحد آغاز شده و در حال جذب متقاضیان است.

مدیر مدرسه عالی مهارتی پدافند غیرعامل تاکید کرد: آموزش حداکثری کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی، افراد و آحاد جامعه علاوه بر مدیران سازمان‌ها و آموزش مهارتی برای دانش آموزان بخش دیگری از اهداف و افق مد نظر مدرسه عالی تلقی می‌شود.

نیک‌پور خاطرنشان کرد: مدرسه عالی مهارتی با هماهنگی و همراهی سازمان پدافند غیرعامل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال شکل گرفته که ضمن ارتباط گیری با نهادهای مختلف، اقدام به برگزاری دوره‌های مهارتی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه که دارای تخصص حرفه‌ای کرده است.

انتهای پیام/

358 / 167 تربیت مربیان پدافند غیر عامل مدرسه عالی مهارتی پدافند غیر عامل دانشگاه آزاد تهران شمال عبدالله نیک پور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تهران شمال سازمان پدافند نیک پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برخوردهای صورت گرفته توسط پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور، خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از این جنبش دانشجویی شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا در محکومیت صهیونیسم، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است. دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد. شکل گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد. گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که به سرعت در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که علی رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده‌اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویاً محکوم می‌کند. همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است. بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، حداقلی ترین مسؤولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود.

کد خبر 6089620 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز