Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، سیدفخرالدین حسینی افزود: بقیه صنف‌ها طبق دستورالعمل ابلاغی از امروز ۲۳ فروردین به شرطی که کد سلامت را از درگاه وزارت بهداشت دریافت کنند، مجاز به فعالیت هستند.

وی به صنوفی که اجازه فعالیت دارند اشاره کرد و گفت: رستوران‌ها به‌صورت پیشخوان بدون میز و صندلی و بدون ورود افراد به داخل، خدمات ارائه دهند و غذا باید آماده در ظروف تحویل مشتری بدونِ هرگونه تجمع و منو غذا فقط مرغ، جوجه و یک نمونه خورشت به‌صورت اجباری با رعایت کامل نکات بهداشتی از جمله ماسک و دستکش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف گناوه،  استان بوشهر گفت: قنادی‌ها به‌صورت پیشخوان در ورودی مغازه و در جعبه‌های آماده شده، تحویل مشتری داده و هیچ مشتری حق ورود به مغازه‌ها را ندارد.

حسینی بیان کرد: نمایشگاه‌های اتومبیل، یدکی فروشی‌ها و تعمیرگاه‌های موتور و خودرو و بقیه خدمات خودرویی و بنگاه املاک، بدون حق هیچ‌گونه تجمعی می‌توانند خدمات ارائه دهند و در صورت تجمع، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف گناوه افزود: مصالح ساختمانی به‌صورت پیشخوان، میز در ورود و با رعایت کامل موارد بهداشتی باید خدمات ارائه دهند.

وی اضافه کرد: کافی‌نت‌ها و نوشت‌افزارها به‌صورت پیشخوان و رعایت موازین بهداشتی نیز از صنوف مجاز به فعالیت هستند.

حسینی بیان کرد: موبایل فروشی‌ها، آرایشگاه زنانه و مردانه، فست فود، کبابی، فلافل فروشی، باشگاه‌های بدن‌سازی، سالن‌های ورزشی، گیم‌نت‌ها و هرگونه بازی کامپیوتری، سفره‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌تریا بستنی، قهوه‌خانه‌ها، تالارهای پذیرایی و سالن مراسم‌ها و آموزشگاه رانندگی اجازه فعالیت ندارند و همگی تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی گفت: با هرگونه تخطی و سرپیچی از این مصوبه تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه برخورد و مغازه پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

بازار تجاری بندر گناوه از بازارهای پرمشتری و گردشگر پذیر استان بوشهر در جنوب کشور است که نزدیک به ۲ ماه به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا تعطیل است.

کد خبر 499834 برچسب‌ها استان بوشهر اصناف كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اتاق اصناف استان بوشهر اصناف كرونا در ايران صورت پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود

ایسنا/یزد عضو شورای اسلامی شهر یزد و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اعلام کرد: شهرداری یزد آن تعداد از اماکن ورزشی خود را که غیرفعال و تعطیل است، جهت استفاده شهروندان و به خصوص جوانان شهر، باز و به صورت جدی فعال کند.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با وجود اقدامات درخشانی که در برگزاری رویدادهای ورزشی به خصوص در برگزاری المپیادهای ورزشی محلات انجام می دهد، باید در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی ایجاد شده در محلات شهر نیز با برنامه‌ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

وی افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین‌نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، درصدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر  مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، این عضو شورا در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد