Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام صدیقی تاکید کرد: هر مومنی که قصد دارد به امام زمان(عج) دسترسی پیدا کند باید تنبلی و سستی را کنار گذاشته و در تهذیب نفس و اجرای دستورات اسلام در هر زمینه‌ای تلاش و کوشش کند.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» شامگاه جمعه، ۲۲ فروردین در جلسه درس اخلاق که به صورت مجازی برای طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: همه ما شیعیان و محبان در پناه حضرت ولی‌عصر(ع) قرار داریم لازم است که به درگاه الهی شکرگزار این نعمت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند زمین را از حجت خود خالی نمی‌گذارد، تصریح کرد: اگر حجت خداوند متعال بر روی زمین مستقر نباشد زمین اهل خود را می‌بلعد و آرامش نخواهد داشت حضرت حجت(عج) قرار همه موجودات روی زمین هستند.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به آیه ۸۷ سوره مبارکه یوسف، بیان کرد: امام عصر(عج) حی و شاهد بر اعمال ما هستند، با تفکر بر این آیه قرآن کریم انسان عاشق و طالب امام زمان(عج) نمی‌تواند حرکت نداشته باشد و در غفلت به سر برد.

 

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: کسی که گرفتار غفلت شود در دل او نور، حرارت و عشق وجود ندارد. هر مومنی که قصد دارد به امام زمان(عج) دسترسی پیدا کند باید تنبلی و سستی را کنار گذاشته و در تهذیب نفس و اجرای دستورات اسلام در هر زمینه‌ای تلاش و کوشش کند.

 

وی  بیان کرد: آنان که همچون مردار نماز شب و سحر ندارند و عمر خود را بیهوده تلف می‌کنند هیچ‌گاه دستشان به دامان امام زمان(عج) نمی‌رسد، تلاش و کوشش برای دینداری لازمه حرکت در کنار امام زمان(عج)‌ است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه خداوند در این آیه ۷۸ سوره مبارکه یوسف درباره اهمیت امید به مغفرت خود سخن می‌گوید،‌ گفت: یاس و ناامیدی گناه کبیره و بدتر از قتل است، انسان مایوس افسرده، دل‌مرده و جامانده است. انسان برای رهایی از گذشته باید به رحمت الهی امیدوار باشد زیرا خداوند بسیار بر توبه‌کنندگان مهربان است.

 

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: همانگونه که توبه در امید ریشه دارد یاد امام زمان(عج) هم در امید ریشه دارد؛ حضرت حجت(عج) برای شیعیان خود استغفار می‌کنند خداوند متعال به برکت شفاعت ایشان ما را می‌بخشد.

 

وی یادآور شد: از عنوان بصری درس بگیریم که در ۹۴ سالگی زنجیرهای گرفتار دیگران بودن را قطع کرده و دل امام زمان خود را راضی کرد.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: تزکیه و تهذیب نفس سبک زندگی منتظرانه حجت الاسلام صدیقی امام زمان عج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!

نام پزشک معالج بیرانوند به خاطر یک نقل قول و یک استوری اینستاگرامی امروز چندین بار در رسانه ها مطرح شد

طرفداری | پس از انتشار مصاحبه دکتر معالج بیرانوند در یک خبرگزاری و اعلام امکان بازگشت به میادین، شاهد انتشار یک استوری متناقض از صفحه اینستاگرامی این پزشک هستیم.

متن استوری منتشر شده در صفحه اینستاگرامی پزشک معالج بیرانوند بدین شرح است:

با توجه به معاینه ای که دکتر از دست آقای بیرانوند انجام دادند، اینکه چه زمانی می توانند بازی کنند بعد از تست عملکردی ایشان در زمین مشخص می شود. هرگونه خبری غیر از این صرفا سودجویی برخی افراد را در پی دارد!

البته این احتمال وجود دارد که صحبت های این پزشک واکنش باشگاه پرسپولیس را منجر شده باشد چرا که حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در بازی مقابل سپاهان، نکته ای نیست که سرخ ها بخواهند رقیب اصفهانی از آن مطلع باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • دعوای لفظی محمد صلاح و کلوپ پیش از ورود ستاره به زمین | تلاش هم تیمی ها برای آرام کردن اوضاع | ویدئو
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است