Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:23:17 GMT

سرمربی تیم ملی بوکس: شرایطمان مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۴۱۱۷

سرمربی تیم ملی بوکس: شرایطمان مشخص نیست

«علیرضا استکی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: تصمیمات دست ما نیست و گرنه در نظر داشتیم از ۲۰ فروردین ماه، تمرینات را آغاز کنیم.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر شرایط ایده‌آل شود و با از بین رفتن ویروس کرونا و دستور وزارت ورزش، کمیته المپیک و وزارت بهداشت، بتوانیم برنامه‌ها را از سر بگیریم.

استکی گفت: اگر شرایط فراهم شود در نظر داریم تا خردادماه انتخابی تیم ملی را در ۶ وزن برگزار کرده و ۲ نفر برتر هر وزن را وارد اردو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس قهرمانی کشور را خواهیم داشت که بسیار مهم است و همه مدعیان باید در آن شرکت کنند. البته این موارد به شرطی اجرایی می‌شود که مجوز آن از سوی ارگان‌های مربوط صادر شده و سلامتی ورزشکاران با خطر مواجه نشود.

وی در مورد مسابقات گزینشی در سطح جهان که قرار بود اردیبهشت به میزبانی فرانسه برگزار شده و در نهایت لغو شد، توضیح داد: در انتظار تصمیم ارگان‌های جهانی برای تعیین زمان برگزاری مسابقات هستیم. به طور یقین این مسابقات حداقل با حدود ۶ تا ۷ ماه تاخیر همراه خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران، گفت: احتمال دارد که ۶ وزن باقی‌مانده را به مسابقات گزینشی در سطح جهان اعزام نکنیم و در اوزانی که شانس خواهیم داشت، بوکسور اعزام می‌کنیم. می‌خواهیم تابوشکنی کرده و در این مسابقات به سهمیه برسیم.

وی گفت: امروز در فدراسیون حاضر خواهم شد و نشستی با مسوولان خواهیم داشت تا برنامه‌هایمان را ارائه کنیم. آرزو می‌کنم تا ویروس کرونا هرچه زودتر از بین رفته و زندگی به حالت عادی برگردد تا جامعه ورزش نیز از بلاتکلیفی خارج شود.

برچسب‌ها فدراسیون بوکس علیرضا استکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس علیرضا استکی فدراسیون بوکس علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، نشان فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.   با تایید "سیدروح‌الله حسینی" رئیس فدراسیون، از این پس طرح جدید به عنوان نشان رسمی فدراسیون بوکس شناخته می‌شود و در مکاتبات، کار‌ها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال