Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰۰ فعال نشریات دانشجویی در نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور نسبت به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۲۰۰ فعال نشریات دانشجویی در نامه ای خطاب به حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور نسبت به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض کردند که متن نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهور

همان‌طور که مستحضرید، کارشناسان بهداشت و درمان کشور معتقدند که با پایان محدودیت‌های ترافیکی در شهر و بازگشت ادارات، شرکت‌ها، مراکز صنعتی و تجاری ممکن است بحران کرونا در کشور وارد مرحله‌ای جدید و غیر قابل کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید که امروز، ووهان چین، به‌عنوان مبدا صدور بیماری کرونا، خودش دیگر با بحران مواجه نیست. تعاملات عمومی به حالت عادی بازگشته و دانشگاه‌ها و ادارات دوباره پر رونق شده‌اند. آن‌ها این وضعیت را مرهون محدودیت‌های حداکثری رفت‌وآمد دوماهه‌ی اخیرشان هستند.
طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت، ما هنوز پیک اپیدمی کرونا را پشت سر نگذاشته‌ایم و بازگشایی مراکز پررفت‌وآمد اجتماعی می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری در پی داشته باشد.
فلذا خواهشمندیم، عجله‌ای برای بازگرداندن مردم مستضعف به خیابان‌ها نداشته باشید. چراکه چنین تصمیمی از سوی جناب‌عالی، بازی با جان مردمی است که به شما رای داده‌اند تا تصمیم‌گیر باشید. ما نمی‌خواهیم تاریخ نام روحانی را با کشتار جمعی مردم بشناسد.

والسلام علی من التبع الهدی

جمعی از فعالان نشریات دانش‌جویی سراسر کشور

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی نامه روحانی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان در اجتماعی به منظور حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا در خیزشی دانشجویی ضد جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، از این بیداری دانشجویان حمایت کردند.

اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا ،اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم کردند.

همچنین تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان برخی دانشگاه ها نیز برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، برگزار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا/ به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است