Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کارگاه تولید ماسک قرارگاه تحول محلات عاشورا گفت: به همت نیروهای مردمی و جهادی روزانه تعداد قابل توجهی ماسک در کارگاه این قرارگاه تولید و به صورت رایگان در اختیار مردم کمتر برخوردار قرار می‌گیرد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، با شیوع ویروس کرونا، قرارگاه تحول محلات در نقاط مختلف شهر بندرعباس اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک کرده‌اند تا بخشی از نیاز جامعه هدف خصوصا اقشار کم درآمد را تولید و توزیع کنند، قرارگاه تحول محلات عاشورا نیز در اقدامی خودجوش به راه‌اندازی کارگاه مبادرت ورزیده و روزانه تعدادی ماسک تولید و میان افراد نیازمند توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید و توزیع ماسک فاطمیون برای مردم سوریه+ فیلمسؤال روز مردم در مشهد مقدس / سازوکار توزیع ماسک‌ها دقیقا چگونه است؟نشریات ترکیه در یک نگاه| نیویورک ووهان دوم/ ابهام در مورد توزیع ماسک

محمد امین خواست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: از روزی که کشور و استان هرمزگان درگیر ویروس منحوس کرونا شده است همه گروه‌های جهادی، مردمی و بسیجی تحت عنوان‌های مختلف همدلانه برای شکست کرونا پای کار آمده‌اند. 

وی افزود: در بحران کرونا یکی از کمبودهایی از روز اول ایجاد بحران در کشور و استان حس می‌شد کمبود ماسک بود که برای رفع این مشکل به همت قرارگاه تحول محلات عاشورا و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید آرمات و حوزه بسیج خواهران حضرت زینب سلام الله علیها کارگاه تولید ماسک در بندرعباس راه اندازی شد.

خواست بیان کرد: این کارگاه که با داشتن 11 خیاط از صبح تا عصر فعالیت می‌کند از تولید 500 عدد ماسک شروع کرده و روز به روز به این میزان افزوده می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولیدی روزانه و به صورت رایگان در محلات کم برخوردار بندرعباس مانند فرودگاه قدیم، نخل پیرمرد، آیت الله غفاری و کمربندی توزیع می‌شود. 

انتهای پیام/865/ی

R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توزیع ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ