Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:31:19 GMT

قدرداني امام جمعه زاهدان از عملکرد ناجا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۵۶۷۳۴

قدرداني امام جمعه زاهدان از عملکرد ناجا

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا در اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، همزمان با نیمه شعبان سردار"محمد قنبری" و هیئت همراه با حجت الاسلام و المسلمین "مصطفی محامی" نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین "مصطفی محامی" در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پلیس در کمک به کاهش و قطع زنجیره کرونا، گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی موفقیت های بسیار خوبی در زمینه آمار مبتلایان ویروس کرونا حاصل شده و این امر نتیجه همکاری خوب و موثر کارکنان ناجا در کنار دیگر دستگاه های متولی امر در مدیریت این بحران بوده است.
وی افزود: همزمان با شیوع این ویروس منحوس در میهن عزیزمان مردم و مسئولان با همدلی و تلاش مضاعف پای کار آمدند و ان شاءالله با این روحیه جهادی کارکنان دستگاه های اجرایی و همدلی خوب مردم هر چه زودتر زندگی به حالت عادی برگردد و این شرایط سخت بوجود آمده تمام شود.
امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: یکی از سازمان هایی که از همان ابتدا با تمام توان در میدان مقابله با کرونا حضور فعال داشته نیروی انتظامی بوده که اقدامات خالصانه این نیرو چه در بحث گندزدایی و ضدعفونی معابر و چه در مدیریت خوب طرح فاصله گذاری اجتماعی رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است
سردار"محمد قنبری" نیز با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: خدمت به مردم بزرگترین افتخار پلیس است و در این راستا با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان و قطع زنجیره کرونا با تمام ظرفیت وارد میدان شده تا به یاری خداوند هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.
وی تصریح کرد: پلیس استان سیستان و بلوچستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی و نظارت و کنترل بر تفرجگاه ها در دستور کار قرار داد که این موضوع خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.
سردار قنبری در خاتمه اظهار داشت: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان این موضوع را جدی گرفته و همچنان از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی امام جمعه طرح فاصله گذاری اجتماعی امام جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم

محمود علیخانی امام جمعه رامسر گفت: از نیروی انتظامی جهت ایجاد نظم و برقراری و اجرای قانون در بخش عفاف و حجاب تشکر می‌کنیم./ viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است