Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که کاپیتان آرژانتینی این تیم راهی اینتر نخواهد شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریوالدو احتمال پیوستن لیونل مسی به اینتر را بسیار ناچیز می‌داند و پیش بینی می‌کند که او به دوران بازیگری‌اش در بارسلونا ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال ملحق شدن مسی به رونالدو در سری A با پیوستن به تیم فوتبال اینتر صورت گرفته است و از عواملی هچون نارضایتی او از عملکرد و سیاست‌های باشگاه و ناکامی‌های چند سال اخیر آن در عرصه رقابت‌های اروپایی به عنوان برای محتمل بودن این اتفاق یاد شده است.

با این وجود ریوالدو بعید می‌داند که مسی تنها تیم دوران بازیگری‌اش در اروپا را ترک کند. او گفت: ماسیمو موراتی رئیس اینتر گفت که اگر او بود می‌توانست لیونل مسی را به اینتر ببرد تا رقابتش با کریستیانو رونالدو را در ایتالیا از سر بگیرد اما من همانطور که همیشه ادعا کرده‌ام، فکر نمی‌کنم که مسی هرگز بارسلونا را به مقصد تیمی دیگر ترک کند.

مسی در قراردادش با بارسلونا بندی دارد که به او اجازه می‌دهد به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال جاری این تیم را ترک کند. با این حال ریوالدو اطمینان دارد که مسی تنها در شرایطی بارسلونا را ترک خواهد کرد که بخواهد دوران بازیگری‌اش را در قاره‌ای دیگر ادامه دهد و احتمال پیوستن او به اینتر را رد کرد.

مسی: خبر احتمال پیوستنم به اینتر یا بازگشتم به نیولز اولدبویز جعلی است

ستاره سابق بارسلونا افزود: من فکر نمی‌کنم مسی دلیل برای ترک اسپانیا داشته باشد، مگر اینکه روزی بخواهد با هدف پایان دادن به دوران بازیگری‌اش این کار را بکند که در آن صورت ممکن است با یک تیم چینی یا یکی از تیم‌های MLS آمریکا قرارداد ببندد. این اتفاق هم اما تنها در شرایطی رخ خواهد داد که او دیگر در کاتالونیا بازیکنی تأثیرگذار نباشد. حتی اگر انتقال به اینتر از نظر مالی برای مسی قابل قبول و مفید باشد، من معتقدم که باز هم این اتفاق رخ نخواهد داد چون برای او تنها مسائل مالی مهم نیست و اکثر این چیزهایی که گفته می‌شود هم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا اینکه یک سناریوی محتمل باشد.

ریوالدو در پایان تأکید کردک مسلماً اینتر هم یک تیم اروپایی بزرگ است، در گذشته بازیکنان بزرگ زیادی داشته و توانسته جام‌های زیادی ببرد اما من تصور نمی‌کنم تا زمانی که مسی در بارسلونا در اوج باشد، این تیم را ترک نخواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا اینترمیلان لیونل مسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا اینترمیلان لیونل مسی بارسلونا اینترمیلان لیونل مسی دوران بازیگری اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۵۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ

روگر اشمیت پس از هفت سال دوری می‌تواند به بوندسلیگا بازگردد

طرفداری  | پس از منتفی شدن حضور ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ تا این باشگاه در یک شرایط بحرانی برای پیدا کردن جایگزین توماس توخل قرار بگیرد.

با این حال خلاف گزینه‌ها و نام‌های بزرگی که مدام پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده‌‍اند، اکنون این باشگاه یک گزینه جدید در لیست خود دارد که کم‌تر کسی انتظارش را داشت.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ بایرن مونیخ اکنون می‌خواهد با قدرت کامل برای روگر اشمیت سرمربی 57 ساله بنفیکا اقدام کند. سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ اتریش تا سال 2026 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و یک بند فسخ 30 میلیون یورویی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

با این حال بنفیکا چندان از او راضی نیست و به همین خاطر جذب او برای باواریایی‌ها چندان دشوار نخواهد بود. از سوی دیگر، نام اشمیت در گذشته نیز در جلسات مدیران بایرن مونیخ مطرح شده اما هیچ‌گاه یک گزینه اصلی برای این باشگاه نبود. با این حال اکنون اشمیت در صدر لیست مونیخی‌ها قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • استقلال را به مقصد برسانید
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم