Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@21:33:19 GMT

مدیران شهرستان قزوین خون خود را اهدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۰۳۳۶

مدیران شهرستان قزوین خون خود را اهدا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین روز شنبه به همراه مدیران دستگاه‌های دولتی و چند تن از پرسنل سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با حضور در سازمان انتقال خون قزوین خون خود را اهدا کردند.

مدیران شهرستان قزوین ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان، خون خود را برای کمک به بیماران نیازمند اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین در حاشیه اهدای خون گفت: امروز بانک خون استان بیش از همیشه نیازمند اهدا خون توسط شهروندان است چرا که بیماری کرونا باعث خلوت شدن صف‌های اهدا خون و کاهش آمار اهدا کنندگان شده است.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار با اهدا خون می‌توانند جان بیماران نیازمند را از مرگ نجات داده و اجر دنیوی و اخروی برای خود به ارمغان بیاورند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انتقال خون دستگاه های دولتی فرماندار شهرستان مرگ اهدای خون بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد ،در پی در خواست شهردارو رئیس شورای اسلامی شورای شهر از معاون فرماندار مبنی بر رسیدگی تربیت بدنی شهرستان به باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد، نشستی با حضور معاون فرماندار شهرستان اشکذر، مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان، شهردار وشورای شهر وب خشدار در شهر خضراباد برگزار شد. 
در نشست رسیدگی به باشگاه ورزشی خضرآباد مقرر شد؛ تربیت بدنی شهرستان اشکذر نسبت به تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر و به احداث شبکه آب و فاضلاب و نصب کنتور آب برای باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد اقدام کند.
همچنین مقررشد؛ تربیت بدنی شهرستان نسبت به درخواست اعتبار در حدود یک میلیارد تومان جهت تعویض کف پوش باشگاه و تعمیر سقف باشگاه اقدام کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس