Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام دنیا برای ۴ سال کشتی‌شان برنامه ریزی می‌کنند ولی ما یک سال و اندی به المپیک مانده، رئیس فدراسیون‌مان استعفا کرد و چندین ماه با کشتی با سرپرست اداره شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقی اکبرنژاد در خصوص اینکه آیا تعویق یک ساله المپیک به کشتی ایران کمک خواهد کرد یا نه، به برنامه دایره طلایی گفت: اگر تمام دنیا را بررسی کنیم می‌بینیم که برای 4 سال کشتی شان برنامه‌ریزی می‌کنند ولی ما یک سال و اندی به المپیک مانده، رئیس فدراسیون‌مان استعفا کرد و چندین ماه با کشتی با سرپرست اداره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که رئیس فدراسیون مشخص شد دیگر وقت کافی برای جا افتادن نداشت. مشکلات مالی زیاد بود و کار برای برگزاری اردوهای تیم ملی سخت شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دبیر با مدیریت خوبی که داشت خیلی مسائل را حل کرده بود اما در بعضی از وزن ها مدعیان ما خیلی جوان بودند که حالا با این تعویق یک ساله، جا می افتند، ضمن اینکه مشکلات مالی کمتر می شود. حضور در مسابقات خارجی و سرمایه‌گذاری بیشتر روی سرمایه های فنی‌مان از جمله مواردی است که قطعا روی نتیجه ما در المپیک تاثیر می‌گذارد.

امامی: فعلا خانه کشتی شماره 2 را نه به شمشیربازی می‌دهیم و نه به جودو/ در 2 هفته آینده در مورد هتل آکادمی تصمیم‌گیری می‌شود

این مربی تهرانی در مورد وضعیت فعلی کشتی پایتخت، تصریح کرد: اصل خرابی کشتی تهران به الان برنمی‌گردد. در دوره‌های قبل برنامه‌ریزی خوبی نشد و متاسفانه کشتی‌گیران جذب باشگاه‌ها نمی‌شدند و قهرمانان هم بعد از پایان دوره قهرمانی‌شان، به کار مربیگری رو نمی‌آوردند. به همین خاطر کم کم باشگاه‌ها جمع شدند و کشتی تهران ضربه خورد. مشکلات سخت‌افزاری نیز خیلی در این موضوع دخیل بودند اما کشتی تهران دارد بهتر می‌شود.

اکبرنژاد همچنین در مورد همکاری‌اش با فدراسیون کشتی در مسابقات جهانی 2010 امیدها گفت: در سال 2019 جوانان ما به امیدها آمدند و من نسبت به آنها شناخت داشتم و با همین شناخت، تیم جمع و جور شد. در آستانه اعزام یکی از کشتی‌گیران مان به دلیل مسئله سربازی و خروجی جا ماند و با 9 وزن نایب قهرمان جهان شدیم و یکی از بهترین نتایج چند وقت اخیر رقم خورد. ما از 9 وزنی که کشتی گیر داشتیم در 6 وزن مدال گرفتیم با همین اوصاف هم می‌توانستیم قهرمان شویم که یک باخت مانع از این اتفاق شد.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی تهران یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است