Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ صیدالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون۲۳ دستگاه ماشین آلات سیار ساختمانی به مدت ۵۵۲ ساعت برای ایجاد راهبندان و مدیریت تردد مبادی ورودی و خروجی گچساران و تسطیح جاده کمربندی به مناطق مورد نیاز اعزام شده اند.

وی بیان کرد:همچنین در این مدت ۶۶ دستگاه خودروی سبک شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به مدت یکهزار و۶۰۰ ساعت جهت انجام ماموریت های شبکه بهداشت شهرستان و نیروهای انتظامی انجام وظیفه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران ابرازداشت:همچنین ۱۰دستگاه ترابری سنگین شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان به مدت ۵۷۶ ساعت جهت حمل مواد ضدعفونی از شهرستان های مختلف به گچساران،سمپاشی و گندزدایی از ابتدای ویروس کرونا تاکنون فعالیت داشتند.

صیدالی اظهار داشت:این شرکت براساس راهبرد های شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب فعالیت خود را در زمینه مقابله با ویروس کرونا در سه اولویت نگهداشت ظرفیت تولید ، حفظ سلامت نیروی انسانی و همکاری با دستگاه های اجرایی و مسئولان محلی انجام می‌دهد.

صیدالی تصریح کرد:لغو جلسات غیر ضروری ،تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی ، نظارت بر فرایند طبخ غذا توسط کارشناسان بهداشت محیط، ضدعفونی سطوح و ظروف قابل استفاده در سالن های غذاخوری ، پایش نیروهای انسانی برای کنترل بیماری از دیگر اقدام های انجام شده برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: آموزش های مورد نیاز درباره کنترل این ویروس با توجه به دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی از طریق تبلیغات محیطی ، بسترهای الکترونیکی و غیر الکترونیکی به کارکنان عملیاتی، خدماتی و مردم ،توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای اداره ایمنی و بهداشت و درمان صنعت نفت در خصوص نحوه خودمراقبتی و ضدعفونی و گندزدایی نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد:در این راستا حدود ۳۰ اداره ستادی و ۵۰ واحد صنعتی، کارگاه و کمپ های اقامتی کارکنان در واحدهای عملیاتی ، ناوگان حمل و نقل سبک و سنگین به صورت مستمر ضد عفونی شده است.

صیدالی تصریح کرد: برای انجام مراقبت های فردی با تلاش بخش‌های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز و بهداشت و درمان اقلام بهداشتی از قبیل الکل ، آب ژاول ، ماسک ،دستکش تهیه و در اختیار کارکنان قرار داده شد.

وی ادامه داد: برای کاهش انتشار ویروس کرونا ضمن پایش و غربالگری کارکنان نوبتکار و روز کار از مبدا و مقصد ، شیفت نوبت کاران تغییر داده شد و تمامی مکان های تفریحی ، ورزشی ،باشگاه ها و غذاخوری تعطیل شدند.

وی ادامه داد: فرودگاه گچساران که یکی از حساس ترین نقاط این شهرستان به صورت روزانه ضذعفونی وکار غربالگری مسافران نیز انجام می شود .

صیدالی تصریح کرد: فعالیت ۲ اکیپ ایست بازرسی و غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شهرستان به صورت شبانه روزی تا بیستم فروردین توسط نیروهای بسیج شرکت نفت و گاز ازدیگر خدمات انجام شده برای مهار این ویروس در گچساران بوده است.

وی ادامه داد: ضدعفونی عابربانک های سطح تاسیسات شرکت وشهر،گندزدایی وضدعفونی ادارات شهرستان،نیروی انتظامی،دادگستری،زندان،فرماندارکانون بازنشستگان فرهنگیان ، مرکز توانبخشی بهزیستی ، هلال احمر ، بیمارستان شهید رجایی ، پلیس راه گچساران ، بانک های صادرات و رسالت و همچنین همکاری در تامین مواد ضدعفونی  وسم پاش به تعدادی از روستاهای  حوزه عملیاتی توسط نیروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت به شمار می رود.

وی گفت: در شرایط کنونی باید با همدلی و خود مراقبتی همگام با مدافعان سلامت در امر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کنیم تا هر چه زودتر با قطع زنجیره انتشار سلامت را به جامعه برگردانیم.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  ۱ مخزن  شامل گچساران، بی بی حکیمه، بینک، پازنان، رگ سفید، نرگسی، سیاهمکان، گلخاری، چلینگر، گرنگان و خویز و رودک دارد.
مخزن پازنان  بیشتر به لحاظ وجود منابع عظیم گازی و تأسیسات مرتبط با آن دارای اهمیت است.
حوزه نفتی گچساران به عنوان یکی از بزرگترین میادین نفتی ایران شناخته می شود.
این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است که افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور را تولید می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب عربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید که به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون  ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار ۲۳۲ نفر رسید که تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد گچساران ویروس کرونا کهگیلویه وبویراحمد گچساران شرکت بهره برداری نفت و گاز ویروس کرونا گاز گچساران انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم