Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریفی با اشاره به برگزاری مسابقه عکس تزئین منازل به مناسبت عید میلاد امام زمان (عج) گفت: این مسابقه ویژه اعضای کانون و عموم مردم همزمان با نیمه شعبان برگزار شد که با استقبال روبرو شد.

«حامد شریفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) مسابقه عکس تزئین منازل با استقبال به ویژه نوجوانان برگزار شد که شرکت کنندگان بخشی از منازل را با اقلام تزئینی نظیر پلاکارد، پرچم و کاغذ نوشته حاوی «یامهدی ادرکنی» با نیت ابراز اردات به ساحت مقدس امام زمان (عج) آراستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» مسجد «محمدی» شیراز ادامه داد: ایستگاه صلواتی ضدعفونی خودرو در ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا نیز در شب نیمه شعبان به همت اعضای کانون برپا شد که با پخش بسته های صوتی و مولود خوانی میلاد امام عصر (عج) همراه بود.

 

وی از اجرای عملیات ضدعفونی مسجد «محمدی»، معابر و منازل شیراز توسط اعضای کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» خبر داد و گفت: تا شکست ویروس کرونا این برنامه ها ادامه دارد و به مدد الهی کرونا را شکست می دهیم.

 

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https:/b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های نیمه شعبان ویروس کرونا جشن نیمه شعبان نیمه شعبان امام زمان عج امام زمان عج کانون های فرهنگی هنری مساجد کرونا کانون های مساجد فارس شیراز آدرس https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • دسته روی مردم خرم‌آباد به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر