Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:16:44 GMT

پورتال جامع کسب و کارهای اینترنتی فارس رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۲۵۲۷

پورتال جامع کسب و کارهای اینترنتی فارس رونمایی شد

به گزراش خبرگزاری مهر، آئین رونمایی از پورتال جامع کسب و کارهای اینترنتی فارس (فارس بیز) برگزار شد.

استاندار فارس در حاشیه رونمایی از این پورتال، با بیان اینکه راه اندازی پورتال جامع کسب و کارهای اینترنتی خبر خوبی برای مردم استان فارس است، افزود: با توجه به جایگاه جامعه علمی و تخصصی استان فارس این انتظار وجود داشت که چنین اقدامی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت الله رحیمی افزود: توسعه این پورتال زمینه ساز اقدامی ماندگار و اثر گذار در سطح بازار خواهد بود.

وی همچنین بر لزوم ارائه آموزش برای کسب و کارهای سنتی تاکید کرد و گفت: راه اندازی این پورتال نباید محدود به تعداد محدودی از صنوف یا کسب و کارها باشد.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس با بیان اینکه سیاست اصلی دولت در راستای پیشگیری از ابتلاء و کنترل شیوع بیماری، ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است، عنوان کرد: مهمترین راهکار مهار این بیماری فاصله گذاری اجتماعی و در ادامه آن فاصله گذاری هوشمند است.

استاندار فارس استراتژی کلی کشور در برابر بیماری کرونا را ماندن در خانه دانست و خاطرنشان کرد: راه اندازی پورتال جامع کسب و کار کمک می‌کند مردم راحت تر در خانه بمانند و خود را مصمون کنند.

رحیمی با بیان اینکه در حوزه تجارت الکترونیک مدیریت، سیاستگذاری و بهره برداری از یک سو و ذی نفعان و مشتریان از سوی دیگر باید مورد توجه باشند، اظهار کرد: هماهنگی‌ها و اشتراک دیدگاه‌ها در میان این گروه‌ها سبب دستیابی به نتیجه بهتر خواهد شد.

وی ایمنی در برابر ابتلاء به ویروس کرونا و سایر اتفاقات دیگری که رفت و آمدها ایجاد می‌کنند، کمک به حفظ محیط زیست و همچنین کاهش آلاینده‌ها را از جمله مزایای راه اندازی این پورتال برشمرد.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در ادامه افزود: در حال حاضر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ کیفیت محصولات و خدمات، اولویت مد نظر ما برای رونمایی از پورتال جامع کسب و کارهای اینترنتی فارس است.

استاندار فارس بیان کرد: گردهم آمدن این فعالیت‌ها و کسب و کارها در کنار هم در طولانی مدت سبب صرفه‌جویی در بسیاری هزینه‌ها و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس، نظارت و پایش را موضوعاتی اساسی در موفقیت فعالیت این پورتال برشمرد و گفت: زمانی که اقدامی مناسب و خوب انجام می‌شود ممکن است نقص‌هایی داشته باشد که نظارت و پایش بهترین راه برای رفع این نواقص، جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی و همچنین تقویت نقاط قوت آن است.

وی با بیان اینکه جهان امروز با سرعت به سوی استفاده از تکنولوژی‌های جدید و دانش روز پیش می‌رود عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا که امروز به عنوان تهدیدی جدی در جهان مطرح است؛ می‌تواند در ابعاد دیگر، فرصتی مغتنم برای تقویت استفاده از دانش و تکنولوژی باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه سلامت مردم اولویت اول ما است، افزود: باید تلاش شود آسیب‌های پساکرونا در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های پساکرونا با هماهنگی بخش‌های عمومی و خصوصی امکان پذیراست و برای تحقق این امر از همه ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی استان استفاده خواهد شد.

کد خبر 4897976

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز هیئت دولت فارس خبرگزاری مهر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر نیمه شعبان شهرکرد شیراز بارش باران گرگان بیرجند ایلام استانداری قزوین فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت استاندار فارس بیماری کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!