Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ملی کشتی آزاد گفت: تعویق یکساله المپیک برای رشته کشتی بسیار اتفاق خوبی بود چرا که در این دوره برخی از بازیکنان با آسیب دیدگی مواجه شده بودند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یونس امامی، عضو تیم‌ملی کشتی آزاد، درباره تعویق یکساله المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تعویق یکساله المپیک برای رشته کشتی بسیار اتفاق خوبی بود چراکه در این دوره برخی از بازیکنان با آسیب دیدگی مواجه شده بودند بنابراین در این فرصت به خوبی می‌توانند دوباره آمادگی لازم را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تعدادی هم که تغییر وزن داده بودند در این مدت می‌توانند کسب تجربه کنند تا بهتر بتوانند در رقابت‌های پیش رو حاضر شوند. در مجموع همانطور که گفتم اتفاق خیلی بدی نبود و می‌توان به آن به عنوان یک فرصت نگاه کرد.

او در پایان در مورد چگونگی انجام تمرینات در روزهای قرنطینه گفت: شرایط خیلی سختی است ولی به هر جهت تلاش می‌کنیم با انجام تمرینات در خانه آمادگی جسمانی خودمان را حفظ کنیم. برنامه‌های خوبی را کادرفنی در این مدت در اختیار ما قرار دادند که به خوبی از طریق آنها تمرینات را در منزل انجام می‌دهیم. به امید اینکه هرچه سریعتر این شرایط بهتر شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یونس امامی کرونا عضو تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود