Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی با اشاره به برنامه های طرح «اقدام ملی مسکن» در فارس گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید» با مدیریت صحیح و هدفمند در راستای رسیدن به اهداف و برنامه های اساسی وزارت راه و شهرسازی پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر زاهدی» با اشاره به اینکه در سال مزین به نام «جهش تولید» با مدیریت صحیح و هدفمند در راستای رسیدن به اهداف و برنامه های اساسی وزارت راه و شهرسازی پیش خواهیم رفت، گفت: یکی از مهمترین اولویت های وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی فارس طرح «اقدام ملی مسکن» که شامل تامین زمین، عقد قرارداد و پی گیری های احداث مسکن تا مرحله واگذاری به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: برنامه اجرایی «اقدام ملی مسکن» این اداره کل که بر اساس نیاز سنجی طرح جامع مسکن و توزیع بر اساس ظرفیت اراضی دولتی این اداره جهت انجام فراخوان یا واگذاری به منظور ساخت و تحویل به متاقضیان که در مرحله اول اعلام شد و برنامه استان فارس ساخت 11 هزار و 881 واحد که شامل واحدهای مسکن مشارکتی 2 هزار و 989 واحد واگذاری زمین 99 سال سه هزار و 373 واحد تامین زمین برای اقشار ویژه 490 واحد، تکمیل واحدهای نیمه تمام خریداری شده و نیمه تمام مشارکتی یک هزار و 672 واحد، واگذاری در قالب سایر تفاهم نامه ها 740 واحد و همچنین استفاده از ظرفیت های بانکی یک هزار و 617 واحد است.

وی اضافه کرد: توزیع برنامه استانی طرح اقدام ملی بر اساس نیاز سنجی طرح جامع مسکن 23 هزار و 386 واحد برای شهرهای بالا و زیر یکصد هزار نفر جمعیت و 250 هزار واحد برای شهر جدید صدرا اعلام شده است.

زاهدی گفت: در مرحله اول ثبت طرح اقدام ملی تولید مسکن که از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شد برای 14 شهر استان و به میزان سه هزار و 373 واحد در قالب واگذاری زمین 99 ساله در این استان انجام شد.

وی افزود: تاکنون اطلاعات کامل پلاک های ثبتی، مساحت و ظرفیت واحدهای مسکونی قابل ساخت در 14 شهرستان به تفکیک و همچنین تفاهم نامه فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس تاکید کرد: در مرحله دوم ثبت که در 24، 25، 26 اسفند انجام شد 36 هزار و 273 نفر از طریق سایت و سامانه پیامکی در این طرح ثبت نام کردند که در دست پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی است.

 

 

 

 

با شبستان فارس در شبکه های مجازی همراه باشید

شبکه های اجتماعی داخلی

«سروش» به آدرس

sapp.ir/farsshabestan

«بله» به آدرس

https://ble.ir/farsshabestan

«گپ» به آدرس

https://gap.im/Fars.shabestan

«ایتا» به آدرس

https://eitaa.com/farsshabestan

سایر شبکه های اجتماعی

«اینستاگرام» به آدرس

https://www.instagram.com/fars.shabestan

اگر برای نخستین بار وارد این صفحه می شوید، نخست گزینه دنبال کردن (follow) را بزنید.

«واتس آپ» گروه اول به آدرس

https://b2n.ir/wa1fshb

در صورت پرشدن کانال واتس آپ، آدرس کانال جدید اعلام خواهد شد.

«تلگرام» به آدرس

https://t.me/farsshabestan

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس شیراز وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی فارس کل راه و شهرسازی اقدام ملی مسکن آدرس https

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در قرارگاه کاهش تصادفات استان که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۹ نفر را در این حوادث از دست داده‌ایم و خانواده‌های زیادی داغدار و حتی بی سرپرست شده‌اند، آیا نباید با این وضعیت چاره‌ای بیندیشیم و به صورت عملیاتی اقدامات لازم را برای کاهش این مقدار تلفات انجام دهیم.

وی افزود: سال گذشته و تنها در دو کمربندی کرمانشاه ۴۰ نفر جان خود را به خاطر حوادث رانندگی از دست داده‌اند، تلفاتی که بسیار زیاد است و باید برای کاهش آن تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بر همین اساس از سال گذشته تصمیم گرفتیم که جلسات را از پشت میز به سطح شهر و میادین ببریم تا از نزدیک مشکلات، نواقص و معضلات را شناسایی و برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

سردار حاجیان اضافه کرد: با این حال برخی مدیران که درگیر رفع نواقص بودند به جز یکی دو بار در این بازدیدهای میدانی حضور پیدا نکردند که جای گلایه و انتقاد دارد.

وی تاکید کرد: هرچند در این بازدیدها اقدامات خوبی صورت گرفت و نواقص بعضی نقاط حادثه‌خیز رفع شد یا در حال رفع شدن است، اما کافی نیست و لازم است اقدامات گسترده‌تری صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: تأمین روشنایی میدان آزادی، تقاطع سردار سلیمانی و سایر معابر، اصلاح هندسی میدان نیایش، ایجاد دور برگردان میدان آناهیتا، اصلاح هندسی میدان ظفر و دوربرگردان میدان مقابل شرکت زمزم از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: همانگونه که بارها اعلام کرده‌ایم پلیس نمی‌تواند بنشینید و دست روی دست بگذارد و مرگ همشهریان و هموطنان خود را در حوادث ترافیکی مشاهده کند.

وی گفت: پلیس همانگونه که پاسخگوی کار و اقدامات خود است از دستگاه‌های مسئول نیز به نفع مردم مطالبه‌گری می‌کند و چنانچه آن‌ها به وظایف قانونی خود در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش سوانح رانندگی عمل نکنند علیه آن‌ها اعلام جرم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر بالا بودن تعداد متوفیان حوادث رانندگی و آمار مجروحان در کرمانشاه زیاد است و همه وظیفه داریم که در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم.

سردار حاجیان با بیان اینکه پلیس وظیفه خود می‌داند در هر شرایطی برای آسایش و رفاه حال مردم تلاش کند، تصریح کرد: امیدوارم سایر دستگاه‌های مسئول نیز با توان بیشتری پای کار بیایند و مدیران نیز در بازدیدهای میدانی و جلسات راهبردی شرکت کنند تا بتوان تصمیمات بهتری اتخاذ کرد.

کد خبر 749741

دیگر خبرها

  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه