Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@12:13:30 GMT

تسویه حساب با سهامداران مهرگان از اول اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۲۹۴

تسویه حساب با سهامداران مهرگان از اول اردیبهشت

خبرگزاری میزان- مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا از تعیین تکلیف سهام مهرگان خبر داد و گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری تسویه حساب با سهام داران را آغاز می‌کنیم. تاریخ انتشار: 12:29 - 24 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۹۵۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار " هایبل درویش " مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از زمان ورود بنده به بنیاد تعاون ناجا، پیرو تاکیدات سردار " اشتری"؛ فرمانده ناجا، چند دغدغه جدی در خصوص تعیین تکلیف تعهدات، پرداخت مطالبات، بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجاهد نیروی انتظامی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود داشت، بنابراین اولویت‌های ماموریتی ما برمبنای تاکیدات فرمانده ناجا و نیازسنجی ها، تعیین شد.

بیشتر بخوانید: الگوی ترافیک تغییر کرده است

وی افزود: در اولین اقدام؛ تعیین تکلیف سهام عطر گل یاس در دستور کار گرفت و خوشبختانه با حمایت فرمانده و هیئت رئیسه ناجا به ویژه سردار " محمد علی نوری نژاد"؛ معاون هماهنگ کننده ناجا در تامین اعتبارات مالی، پرداخت در خصوص سهام عطر گل یاس صورت گرفت.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ادامه داد:پرداخت مطالبات کارکنان در موضوع " صندوق ذخیره تحصیلی " یکی دیگر از اقدامات بزرگی بود که محقق شد و با تامین اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومانی، وضعیت یک صد و ۴۰ هزار نفر از کارکنان عضو این صندوق مشخص و مطالباتشان پرداخت شد.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به با اشاره به عضویت ۱۵۰ هزار نفری پرسنل نیروی انتظامی در سهام مهرگان خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و با تدابیر فرمانده ناجا، از اول اردیبهشت ماه "سهام مهرگان" نیز تعیین تکلیف می‌شود، به طوری که با تامین ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مالی از محل دارایی‌ها و املاک بنیاد تعاون ناجا، تسویه تعهداتمان در خصوص سهام مهرگان به پرسنل در دستور کار قرار گرفت.

سردار درویش بیان کرد: مطابق تامین اعتبار مالی صورت گرفته، مرحله اول پرداخت ها، به تعداد قابل توجهی از پرسنل که فرآیند انصراف را طی کرده اند، آغاز می‌شود، در واقع در گام اول؛ پرداخت‌ها از پرسنلی آغاز می‌شود که جهت اعلام انصراف، فرم مربوطه را پر کرده و به بانک تحویل داده اند.

وی اضافه کرد: در این مرحله از تسویه حساب سهام مهرگان، از اول اردیبهشت ماه روزانه به ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ سهام دار انصرافی، تعهدات مالی را پرداخت می‌کنیم.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا مطرح کرد: مرحله دوم پرداخت هایمان نیز پس از اتمام گام اول، کلید می‌خورد و ان شاء الله تا پایان سال سهام مهرگان را تسویه می‌کنیم، البته تاکید می‌کنم همه کسانی که فرم انصراف را پر کرده اند در اولویت هستند.

گفتنی است سردار " هابیل درویش " در بخش دیگری به تشریح روند " نهضت تامین مسکن کارکنان و تامین اعتبارات مالی" این بخش پرداخت که به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا اول اردیبهشت تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟