Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:41:21 GMT

بارسا گران تر از لائوتارو را هم جذب کرده

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۶۸۹

بارسا گران تر از لائوتارو را هم جذب کرده

مشاور ورزشی سابق بارسلونا معتقد است که این باشگاه مشکلی برای پرداخت رقم فسخ قرارداد لائوتارو مارتینز نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله محسوب می شود. ستاره 22 ساله آرژانتینی اینتر سخت مورد توجه باشگاه کاتالان قرار گرفته و رسانه های نزدیک به بارسلونا می گویند که این باشگاه قصد دارد برای جذب لائوتارو، بند فسخ 111 میلیون یورویی او را فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

برخی منابع می گویند که بارسا ابتدا با اینتر وارد مذاکره خواهد شد و حتی حاضر است آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ و کارلس آلنیا را نیز در اختیار نراتزوری قرار دهد. این در حالی است که خاویر زانتی نایب رئیس اینتر، روز گذشته به صراحت گفت که باشگاه ایتالیایی هیچ تمایلی برای از دست دادن لائوتارو ندارد و روی او حساب ویژه ای برای آینده باز کرده است.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال باعث شده تا باشگاه ها منابع درآمد خود را از دست بدهند. به همین دلیل احتمالا نقل و انتقالات پیش رو با تحولات زیادی روبرو خواهد شد و شاید دیگر خبری از خریدهای بالای 100 میلیون یورو نباشد و به این ترتیب بارسا نتواند بند فسخ لائوتارو را فعال کند. قرارداد لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد.

 

 

 

 

آریدو برائیدا مشاور ورزشی ایتالیایی سابق بارسا اما معتقد است بارسا از هیچ نظر، مشکلی برای پرداخت 111 میلیون یورو برای لائوتارو نخواهد داشت.

او به رادیو "TMW" گفت:« بارسا پیش از این ارقام بالاتری را برای جذب بازیکن پرداخت کرده است. بند فسخ های گران تری نسبت به لائوتارو را هم فعال کرده و مهمتر از همه اینکه، بارسا فوق العاده به لائوتارو علاقه مند است و از نظر من هم او گزینه مناسبی برای خط حمله این تیم خواهد بود.

بارسا می تواند او را به خدمت بگیرد اما از طرفی شرایط فوتبال دنیا پس از کرونا متفاوت خواهد بود و شاید اینتر تصمیم بگیرد لائوتارو را حفظ کرده و قراردادش را تمدید کند. هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید صبور بود.»

 

لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز بارسلونا اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره